Prije svjetske premijere proizvođači sve češće objavljuju teasere s raznim skicama, zamućenim ili zatamnjenim slikama ili fotografijama kamufliranog modela. Tako je i Mini ususret premijeri novog sportskog John Cooper Works, koja će se održati na jesen, objavio niz fotografija zakamufliranog modela.
No da ne bi sve ostalo samo na fotografijama, Mini je napravio potpuno neočekivani potez i najavio da će javnost ovaj automobil uskoro moći vidjeti u akciji na 24-satnoj utrci na Nürburgringu idućeg vikenda.
Mini Cooper JCW na ovoj utrci neće biti izložak ili služiti za demo vožnje, već će se natjecati s drugim automobilima u glavnoj utrci izdržljivosti na "Zelenom paklu".
Nürburgring Nordschleife smatra se najtežom stazom na svijetu, a automobil koji ovdje preživi 24-satnu utrku više se ne treba bojati ikakvih izazova u uobičajenom korištenju na cesti. Miniju će ova utrka, osim za "reklamu" poslužiti i kao dodatni test za čitav auto, jer natjecat će se blago modificirane verzije.
Da se ne bi otkrili svi detalji, automobili će nastupiti umotani u posebnu kamuflažnu foliju koja evocira klasičnu crveno-bijelu shemu boja koja se koristila u automobilskom sportu za Minije od 1960-ih.
Trkaći automobil nosi prepoznatljivi logo 37, koji se odnosi na Minijevu historijsku pobjedu s modelom Cooper S na reliju Monte Carlo 1964. godine, dakle prije 60 godina. Marka još ne otkriva nikakve pojedinosti o motoru i performansama. U prošloj generaciji je Mini JCW imao četverocilindrični turbo benzinski motor s 231 KS, no u novoj bi snaga trebala biti veća.
Ako se sada pitate kako je moguće da ovakav gotovo serijski automobil nastupa na ovako prestižnoj utrci, odgovor je prilično jednostavan. Naime, za razliku od 24 sata Le Mansa i sličnih utrka u kojima se takmiče samo prave "trkaće zvijeri" u nekoliko strogo definiranih klasa, 24 sata Nürburgringa je mnogo fleksibilniji oko pravila i zahvaljujući mnogim dozvoljenim klasama, na njemu se natječu mnogi modeli vrlo šarolikih specifikacija i performansi.