Passat je svojevremeno bio najprodavanija limuzina na evropskom tržištu, ali prodaja mu posljednjih godina bilježi konstantan pad, što je slučaj i sa ostalim porodičnim limuzinama na tržištu.
Jedno od najpoznatijih imena Volkswagena, ali i čitave auto-industrije skoro da je ugašeno ove godine. Stvar je spasio karavan pa su ime i B8 generacija opstali.
Aktuelna generacija predstavljena je 2014. godine, poslednji redizajn odrađen je 2019. godine, a sada mnogi priželjkuju nasljednika. Istina, prodajni rezultati to ne govore.
Passat je svojevremeno bio najprodavanija limuzina na evropskom tržištu, ali prodaja mu posljednjih godina bilježi konstantan pad, što je slučaj i sa ostalim porodičnim limuzinama na tržištu.
Pasatu definitivno nije lako. Unutar samog koncerna u igri je niz opcija, uključujući i karavane, a i na tržištu postoji još nekoliko limuzinskih i karavanskih modela ove veličine.
B9 ipak dolazi, a u Volkswagenu naglašavaju da će napraviti značajan pomak u pogledu kvaliteta, funkcija i digitalnog iskustva - u pozitivnom smislu. Pritom treba imati na umu da dolazi i Aero B, električni karavan veličine Passata.
Kako navodi B92, kad je pak novi Passat u pitanju, on će po svemu sudeći preuzeti dizajnerski jezik novijih VW modela, posebno Golfa, i imaće nešto dinamičniji izgled.
Najnoviji spekulativni render ponudio je Motor1, a on se dosta poklapa sa renderima ruskih kolega (Kolesa.ru) koji su još u martu dali svoje viđenje nove generacije.
Kad je pogon u pitanju, osnovu će činiti 1.5 TSI benzinac i 2.0 TDI, oba sa 150 KS i automatskim menjačem.
Gotovo siguran je i plug-in hibrid, a novi Passat karavan proizvodiće se u pogonima u Bratislavi.