Kako bi njen lifestyle brend zaživio, Meghan Markle zatražila je od američkih vlasti još malo vremena. Advokatski tim vojvotkinje od Sussexa u njezino je ime podnio molbu za produženje vremena, a sve u pokušaju da osigura i zaštiti logo svog brenda American Riviera Orchard.
Meghan Markle prvo je prijavila zaštitni znak za svoje džemove i domaće proizvode, još tokom ovog ljeta, no zbog problema u prijavi njen je zahtjev odbijen u augustu.
Meghan je tada dobila tri mjeseca da riješi sve nepravilnosti u prijavi, no čini se da joj to nije bilo dovoljno. Od vlasti je zatražila dodatna tri mjeseca, a ako propusti date rokove, prijavu će morati ispočetka pokrenuti.
Inače, vojvotkinja je prvi puta podnijela zahtjev američkom Uredu za patente i žigove ranije ove godine, no obrasci nisu bili ispravno ispunjeni. Ne samo da prijavu nije osobno potpisala, već nije uplatila ni dovoljno novca.
Uz sve to njen zahtjev osporila je i druga firma koja posjeduje zaštitni znak Royal Riviera i koja je osnovana davne 1934. godine, a koja smatra da bi zbog prevelike sličnosti u imenima moglo doći do zabune.
Meghanin pravni tim, predvođen američkom advokaticom Marjorie Witter Norman, podnio je u martu zahtjev za pravnu zaštitu isključivog trgovanja imenom American Riviera Orchard, a Meghan je rečeno kako 'ne može imati ekskluzivna prava na američku rivijeru jer je to naziv mjesta koji se često koristi za opisivanje kalifornijske obale na kojoj ona i Harry žive'.