Hatchback verzija potpuno električnog Volkswagen ID.7 GTX konačno je otkrivena, pridruživši se Tourerovom koji je otkriven ranije ove godine.
Poboljšanja stila i hardvera koja dolaze sa GTX značkom počinju od pogonskog sklopa, koji koristi najnoviju Volkswagenovu postavku s dva motora i bateriju od 86 kWh (upotrebljiva). Sa maksimalnom snagom od 335 KS, ova brojka nije zbir vršnih cifara dva motora, već najviše što se može izvući iz baterije u bilo kojem trenutku. Sam po sebi, GTX-ov zadnji motor je sposoban da proizvede 281 KS, a prednji 107 KS, što nam daje trag o ukupnoj pristranosti isporuke snage.
Performanse su ekvivalentne ID.7 GTX Tourer-u , za 6,0 sekundi do 62mph. Oba motora imaju XDS+ elektronsku blokadu diferencijala, koja inteligentno raspoređuje snagu iz motora na svaku osovinu bez uključivanja sistema vuče ili stabilnosti.
Volkswagen ima za cilj potencijalni WLTP domet od oko 375 milja, iako VW još nije završio službeno testiranje.
Drugi dio nadogradnje GTX-a odnosi se na samu bateriju, koja je prilagođena većim potencijalnim brzinama punjenja od 200 kW pri brzom punjenju DC. Ovo je više u odnosu na 175kW ne-GTX ID.7 . Vremena punjenja baterija od 10-80 posto dostići će ispod 30 minuta, a također ima inteligentno upravljanje baterijom i aktivno predkondicioniranje kada se baterija dopuni u satelitsku navigaciju.
Vizuelno GTX ima neke dizajnerske elemente po narudžbi, uključujući tamnije obloge oko dvobojnog krova, nove prednje i stražnje branike, prvi sa nisko postavljenim dnevnim svjetlom i 20-inčnim alu-felgama. Tu su i opcioni točkovi od 21 inča ako vas više zanima prisustvo na cesti nego ukupna gama, i King's Red farba koja je specifična za GTX u ID.7 rangu.