Opel je predstavio redizajniranu verziju Mokke četiri godine nakon njenog debija. Model je zaista blago vizuelno promijenjen, a tu su i mala poboljšanja u kabini, uključujući novi infotainment. Mokka će se nastaviti nuditi s benzinskim, blagim hibridnim i potpuno električnim pogonima.
Na prvi pogled teško je uočiti razlike u odnosu na odlazeću Mokku, koja je bila prvi model koji je usvojio Opelov najnoviji stilski jezik s Vizor maskom. Pažljivijim pogledom uočavamo redizajnirani prednji branik, za koji Opel tvrdi da poboljšava aerodinamiku, te izostavljanje svjetala za maglu iz donjeg prednjeg dijela.
Opelovi dizajneri takođe su ažurirali LED svjetlosni potpis na prednjim i zadnjim svjetlima, s tri vertikalno raspoređena bloka slično Fronteri i Grandlandu. Zatvorena maska, poznata kao "Opel Vizor", sada ima novi znak Opela. Nadalje, nestali su svi hromirani ukrasi, s novim naglaskom na crnim vanjskim detaljima.
2025 Opel Mokka | DailyRevs#Opel #Mokka #ElectricSUV pic.twitter.com/Ov3DM7HySY
— DailyRevs Official (@dailyrevs) October 23, 2024
U unutrašnjosti je digitalni kokpit koji se sastoji od dva 10-inčna zaslona sada standardna oprema, a tu je i svježi infotainment sistem. Potonji ima widgete nalik pametnim telefonima, poboljšano prepoznavanje glasa, integraciju ChatGPT-a u dostupnu navigaciju i opcijsku zadnju kameru od 180 stepeni. Upravljač je takođe redizajniran, kao i centralna konzola u mat srebrnoj boji koja ima USB-C utikač, manje dugmića i prekidače iz Grandlanda .
Linija pogonskih sklopova počinje s neelektrificiranim 1.2-litrenim trocilindričnim motorom s turbopunjačem koji proizvodi 136 KS, šaljući snagu na prednje točkove putem ručnog mjenjača sa šest stepeni prenosa. Blagi hibrid kombinuje motor jednake snage s električnim motorom od 28 KS smještenim unutar šestostepenog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Električna varijanta ima 156 KS, i dobija energiju iz baterije od 54 kWh.
Prerađena Opel Mokka već je dostupna za naručivanje u Njemačkoj.