Popularna aplikacija za videokonferencije Zoom zabilježila je skok prihoda i više nego udvostručenu dobit u drugom kvartalu, usljed krize koronavirusa koja je podigla tražnju za ovom vrstom usluge.
Prihodi kompanije su uzletjeli za 355 posto, na 663,5 miliona dolara tokom tri mjeseca zaključno sa 31. julom, nadmašivši očekivanja analitičara od 500,5 miliona dolara.
Dobit je porasla na 186 miliona dolara, a broj klijenata bilježi skok od 458 posto u odnosu na isti period 2019. godine, izvještava BBC.
Akcije Zooma dostigle su u ponedjeljak rekordnu vrijednost, zatključivši trgovanje na 325,10 američkih dolara, pošto je kompanija podigla prognozu prihoda za cijelu godinu za više od 30 posto, na raspon od 2,37 milijardi do 2,39 milijardi dolara.
Prethodno je projektovala godišnji prihod u rasponu između 1,78 milijardi i 1,80 milijardi dolara.
Ključ uspeha Zooma leži u povećanju broja visokobudžetnih korporativnih klijenata koji plaćaju uslugu, za razliku od onih koji njegove usluge koriste besplatno.
Kompanija je saopćila da se broj velikih kupaca - kompanija koje su u proteklih godinu dana generisale prihode iznad 100.000 američkih dolara - udvostručio na 988 u drugom kvartalu.