Meta testira dodavanje oglasa s eBaya na svoj Facebook Marketplace. Kompanija je objavila kako uvodi ovu promjenu ne bi li se tako uskladila s prošlogodišnjom antitrustovskom odlukom Evropske unije, koja je donesena kako bi se spriječilo zlouporabu dominantnog položaja Mete na tržištu i osigurali pošteni uvjeti za konkurentske platforme.
Ovim testom, korisnici Facebook Marketplacea mogu pregledavati oglase s eBaya unutar Metine aplikacije, a zatim obaviti kupnju na eBayu. Iz Mete kažu da bi ovo moglo koristiti objema platformama, jer izlaže prodavače s eBaya publici na Facebooku, dok korisnicima Marketplacea pruža pristup širem izboru oglasa.
O svemu se za The Verge kratko oglasila glasnogovornica Mete, Jocelyn Jones, rekavši da je riječ o malom testu koji je trenutno dostupan korisnicima u SAD, Njemačkoj i Francuskoj, a koji će se u budućnosti proširiti na ostale zemlje.
Prošle je godine EU kaznila Metu s 840 miliona dolara tvrdeći da su prisilno izlagali korisnike Facebooka Marketplaceu. Meta je tada optužena i za nametanje nepoštenih uvjeta trgovanja konkurentskim internetskim oglasima koje bi pogodovale Martketplaceu.