Kompanije, uključujući FedEx, Target i General Mills, smanjile su svoje izglede za prodaju, dok su aviokompanije snizile cijene karata izvan špice.
Suočene sa smanjenom potražnjom, potrošačima koji su osjetljiviji na cijene, smanjenjem inflacije i boljom ponudom, neke firme traže načine za povećanje profita bez poskupljenja.
Nakon godina neobuzdanog potrošačkog trošenja na sve, od poboljšanja doma do odmora iz snova, neke firme sada pronalaze granice svoje moći određivanja cijena.
To je pomak u odnosu na nedavne godine kada su potrošači vrtoglavo trošili - i po visokim cijenama - podižući korporativne prihode na nove rekorde. Ali suočeni sa slabljenjem potražnje, potrošačima koji su osjetljiviji na cijene, smanjenjem inflacije i boljom ponudom, neki su sektori sada prisiljeni pronaći rast dobiti bez vjetra u leđa poskupljenja.
Odgovor u svim industrijama bio je smanjenje troškova, bilo putem otpuštanja ili otkupa, ili jednostavno postajanjem učinkovitijim. Rukovoditelji su proveli proteklih nekoliko sedmica prodajući te planove za smanjenje troškova Wall Streetu.
Nike je snizio prognozu rasta godišnje prodaje i predstavio planove za smanjenje troškova za dvije milijarde dolara u sljedeće tri godine. Spirit Airlines, pogođen usporavanjem domaćih rezervacija i višim troškovima, ponudio je otkupe za plaćene radnike, dok je proizvođač igračaka Hasbro najavio otpuštanje 1100 zaposlenika jer se bori s slabom prodajom igračaka.