Politika

Otkud lažna briga SDP-ovog Samira Suljevića za TVSA-a?

Jedno od većih iznenađenja tokom prošle sjednice bio je neočekivani napad člana vladajućeg SDP-a na TVSA-a.

Pitanja koja je postavljao Suljević

Naime, zastupnik Samir Suljević iskoristio je svoje pravo da kroz pitanja i inicijative 'izrešeta' rukovodstvo ove javne televizije koju je donedavno žestoko branila vladajuća struktura Trojke od beskrupuloznih napada SDA, prije svega tadašnjeg šefa KO SDA Fikreta Prevljaka koji je prijetio smjenom direktorice Duške Jurišić koja nije stvarala zelenu propagandu kako je to bilo zamišljeno.

No, vratimo se na Suljevića, čijim su izlaganjem bili iznenađeni i sami SDA-ovci u Skupštini Kantona Sarajevo.

Prvo pitanje koje je Suljević postavo ticalo se donošenja novog Pravilna o radu i sistematizaciji. Suljević je problematizirao povećanje plaća za uposlenike odnosno žalio što ga nisu dobili svi te je prizivao da inspekcija uleti u TVSA.

Pitanja Samira Suljevića

No, šta je ustvari Suljevićev problem i odakle briga za sistematizaciju randih mjesta?

Kao što to i obično biva u bh. politici, razlozi su prizemni i činjenje motivirano uskostranačkim ili pak ličnim interesima. Ovaj put je ovo drugo.

Naime, kao šefica marketinga TVSA radi supruga Samira Suljevića. Ono što bi moglo biti sporno jeste da je njegova supruga diplomirani novinar, a po sistematizaciji ona nikako ne bi mogla biti šefica marketinga gdje bi trebao biti ekonomista.

Sitematizacija bi možda značila otkaz ili čak premještenja gospođe Suljević na drugu poziciju za koju je i školovana, kako bi se otvorio prostor da marketing vodi neko ko se u njega razumije.

A, da je za TVSA-a sad ključno ojačati marketing govore podaci o ugovorima koje je ova ključna služba uspjela dogovoriti. Prema informacijama Raporta, marketing služba TVSA-a uspjela je ugovoriti oko 130.000 KM ugovora za cijlu 2022. godinu, što nije dovoljno ni za plaće samo ove službe.

Dodatno, jedan od dobrih poteza menadžmenta - kupovina hit-filma 'Toma' - doživjela je potpuni krah. Naime, film je kupljen te je faktički premijerno prikazan upravo na TVSA-a, a menadžment je računao da će se cijela priča isplatiti kroz marketing. Međutim, marketing stručnjaci TVSA-a uspijeli su 'navući' svega oko 5.000 KM reklama koje bi se emitirale uz ovaj film.

Sve to ukazuje, da se u cijeloj priči radilo o lažnoj brizi Suljevića za TVSA, a ustvari o brzi za radni-pravni status njegove supruge.