Nova studija otkriva zabrinjavajuće činjenice koje dovode u pitanje sigurnost Teslinih vozila, uprkos naprednim sistemima pomoći i obećanjima potpuno autonomne vožnje koja su godinama bila u fokusu kompanije.
Iako tehnološki napredak u sigurnosnim sistemima donosi smanjenje broja saobraćajnih nesreća, Tesla se ističe kao marka s najvišom stopom nesreća prema nedavnoj studiji provedenoj u Sjedinjenim Državama.
Uprkos uvjeravanjima izvršnog direktora Tesle, Elona Muska, o sigurnosti njegovih električnih automobila, studija sugeriše da vozači Tesle imaju veću vjerojatnost da će biti uključeni u nesreće.
Američki osiguravatelji su objavili izvješće koje rangira Teslu kao marku s najvišom stopom nesreća u američkoj autoindustriji, piše Motores.
Iako su sigurnosni testovi potvrdili dobre ocjene zaštiti putnika u slučaju sudara, istraživanje naglašava slabosti u prevenciji nesreća.
NHTSA, agencija za sigurnost na cestama u SAD-u, više puta je upozoravala na nedostatke Teslinih sistema pomoći, što je dovelo do prisilnog ažuriranja softvera više od dva miliona automobila. Iako Tesla promoviše Autopilot, studije ukazuju na nedovoljne korake u osiguranju potpune koncentracije vozača na cestu.
Važno je napomenuti da Tesla koristi sistem razine 2 autonomije, a ne potpuno autonomnu vožnju.
Evropski propisi su stroži, postavljajući dodatna ograničenja za sisteme pomoći u vožnji, a ovi propisi od Tesle na evropskim cestama neće zahtijevati ažuriranja jer su usklađene s regulativama.
Zabrinutost osiguravatelja raste zbog visokih troškova popravka Teslinih vozila, što rezultira povećanim stopama osiguranja u poređenju s drugim sličnim modelima.