Netflix je prvi put objavio podatke o navikama gledatelja.
Tako je sada poznato da su korisnici širom svijeta gledali seriju "The Night Agent" 812 miliona sati. Time je američki politički triler postao najgledanija emisija u prvoj polovini ove godine.
Streaming div je kritiziran zbog netransparentnosti u pogledu vijesti o gledanosti sadržaja na svojoj platformi.
Kritika je bila u centru ovogodišnjih štrajkova u Hollywoodu, koji su paralizirali filmsku i televizijsku industriju na nekoliko mjeseci.
Glumci i pisci zahtijevaju veće honorare za serije koje su imale dobre rezultate na platformama za streaming.
Izvršni direktor Netflixa Ted Sarandos priznao je da je nedostatak transparentnosti o popularnosti emisija doveo do nepovjerenja u zajednici kreatora.
Dodao je da je Netflix držao svoje podatke o gledateljima privatnim dok je gradio posao kako bi mogao eksperimentirati bez odavanja ključnih informacija potencijalnim konkurentima.
"Ovo je veliki korak naprijed za Netflix i našu industriju.
Vjerujemo da će podaci o gledanosti u ovom izvještaju dati kreatorima i našoj industriji dublji uvid u našu publiku i ono što kod njih ima odjeka", navodi kompanija u saopćenju.
Izvještaj "What We Watched" rangirala je 18.000 naslova prema broju sati gledanja između januara i juna ove godine. Firma je potvrdila da će sada objavljivati izvještaje svakih šest mjeseci.
Pokrivajući gotovo 100 milijardi sati gledanja, ostale serije koje su se istakle na popisu uključivale su "Ginny i Georgia", "Gilmore Girls", "Seinfeld", "Prijatelji" i "Ured".
Djelo "Majka" s Jennifer Lopez u glavnoj ulozi je vodeće među filmovima, gledan je više od 249 miliona sati.
Sadržaj koji nije na engleskom jeziku generirao je oko trećinu svih gledanja. Netflix je saopćio da podaci također pokazuju da još uvijek postoji potražnja za starijim naslovima.
S gotovo 250 miliona pretplatnika, Netflix je najveći servis za streaming na svijetu.