Huawei se etablirao kao proizvođač mobitela i prateće opreme, a odnedavno figurira u autoindustriji. Posljednji rezultat je Maextro S800, prvi model zajedničkog biznisa tehnološkog diva Huaweija i kineskog proizvođača automobila JAC-a, ali i četvrto vozilo u Huaweijevom HIMA projektu. Pridružuje se liniji u kojoj su modeli Stelato, Luxeed i AITO, koji su nastali u kooperaciji s različitim kineskim proizvođačima automobila.
Luksuzna limuzina Maextro preuzima stilske karakteristike od svojih evropskih konkurenata. Dvobojna karoserija i kotači su posuđeni od Maybacha, ultra-tanka prednja svjetla bliska su BMW-ovoj seriji 7, dok zakošena linija krova podsjeća na elegantni Rolls-Royce Wraith s dvoja vrata.
Postavljen na Huaweijevu Tuling Intelligent Chassis arhitekturu, Maextro S800 je dugačak 548 cm dok je međuosovinski razmak čak 337 cm. Naprimjer, Rolls-Royce Ghost je 6,5 cm duži od Maextra. Zasad se ne zna puno o dizajnu unutrašnjosti, ali na jedinoj fotografiji vidi se zvjezdano nebo na plafonu vozila, odnosno rasvjeta koja bi trebala simulirati svemirske prostranstva.
Model je opremljen Super Cruise, Super Maneuvrerablity, Super Awareness, Super Privacy, Super Communication i Super Protection sistemima. Rekli bismo da je sve to super, ali treba vidjeti šta svi ti sistemi rade.
Detalji o električnom pogonskom sklopu ostaju tajni. Maextro će na tržište sljedećeg proljeća, s početnom cijenom od milion juana, što u prijevodu iznosi približno 135 hiljada eura. Te brojke ga čine jednim od najskupljih automobila ikada proizvedenih u Kini, ali to je još jeftinije od evropske konkurencije poput Rolls Roycea ili Maybacha baziranog na Mercedes EQS-u.