Legendarna izvedba 911-ice predstavlja se u novom izdanju s brojnim bitnim poboljšanjima.
Najveća novost jedne od najradikalnijih izvedbi je ugradnja novog centralnog hladnjaka, čime je dobiven koristan prostor sprijeda za ugradnju aktivnih elemenata aerodinamike, predvođenih hidraulički podesivim krilom. Kad smo kod aerodinamike, recimo i kako auto pri 200 km/h generira 406 kg potisne sile, dvostruko više od prethodnika. Pri 285 km/h generira čak 860 kg potiska. Ujedno je to prvi serijski Porsche s Drag Reduction sustavom (DRS) koji dolazi iz motosporta.
GT3 RS pokreće 4.0 atmosferski šest-cilindraš. Daje 525 KS, a usuglašen je sa sedam-stepanjskim PDK mjenjačem. U Porscheu kažu kako 100 km/h uhvati za 3.2 sekunde, a ne posustaje do 296 km/h. Jednako uvjerljive su i kočnice sa šestklipnim čeljustima sprijeda i četiriklipnima straga. Naravno, u ponudi su i diskovi od kompozitne keramike.
Upotrebom karbona (CFRP) masa automobila je ograničena na odličnih 1450 kg, i to bez dodatnog Weissach paketa. Bez doplate dolazi i Clubsport paket sa zaštitnim kavezom, protupožarnim sistemom i trkaćim pojasevima. A onda sve ovisi o vama i stazi koju želite osvojiti. Početna cijena ovog zadovoljstva u Njemačkoj je 229.527 eura.