UNIVERZALNI PNEUMATIK

Ovo je prva ljetna guma na svijetu koja posjeduje zimski certifikat

Bio je to maj 2015. kada je Michelin na Evropskom tržištu predstavio novu trehnologiju izrade guma. Michelin CrossClimate prva je na svijetu ljetna guma sa zimskim certifikatom. Michelin CrossClimate spoj je ljetne i zimske tehnologije guma, tehnologija za koju se do sada smatralo kako su nekompatibilne. Michelin CrossClimate je doista inovativna guma koja koji se prilagođava klimatskim uvjetima. To je jedina guma koja kombinira prednosti ljetnih i zimskih guma.

  • Na suhoj podlozi ima kraći put kočenja.
  • Za kočenje na mokrom ima najbolju ocjenu ”A” u skladu s Evropskim propisom o označavanju pneumatika.
  • Odobren je za zimsku uporabu, što se može identificirati oznakom 3 planinska vrha s pahuljicom (3PMSF) na bočnoj stranici gume, što znači da se može koristiti u zimskim uvjetima, uključujući zemlje u kojima je ugradnja zimskih guma propisana zakonom.

Guma Michelin CrossClimate nadopunjuje ove performanse: velika kilometraža, energetska učinkovitost i udobnost. Ova guma bit će dostupna uz ponudu postojećih Michelin ljetnih i zimskih guma, s time da ovi drugi ostaju bitni na određenim tržištima i u određenim uvjetima.

Performanse gume Michelin CrossClimate nastale su kao rezultat kombinacije triju tehnologija:

Inovativna mješavina profila: Prvo, površina profila je jako mekana i povećava mogućnost mješavine da prianja na najmanju neravninu na površini ceste u svim uvjetima vožnje (suho, mokro, snijeg – kako može dodirnuti površinu ceste kroz snijeg). Drugo, novi podsloj profila optimizira energetsku učinkovitost pneumatika smanjujući generiranje topline. Michelinovi inženjeri smanjili su ovaj porast topline zbog uporabe najnovije generacije silike, koja je ubačena u mješavinu profila, te su time uspjeli smanjiti potrošnju goriva pneumatika Michelin CrossClimate.

Kombinacija jedinstvenog V-oblika profila s novim 3D međusobno preklopljenim ripnama. Ovaj jedinstveni V-oblik profila s oštrim kutom, optimizira držanje na snijegu:

  • Poprečno, zbog kuta središnje površine profila
  • Uzdužno, zbog toga što je kut oštriji u području ramena pneumatika

Ovaj V-oblik profila kombinira se s novim samo-blokirajućim 3D ripnama: dodatno valovite s promjenjivom debljinom i kompleksnom geometrijom, ove ripne pune dubine, na snijegu proizvode efekt kandži i time poboljšavaju prianjanje.

Okomiti i poprečni valovi osiguravaju funkciju samoblokiranja. Odnosno, oni se međusobno spajaju radi veće krutosti blokova profila. To rezultira u boljoj stabilnosti gume, bez obzira s kojim se silama suoči: uzdužnom silom prilikom kočenja i ubrzavanja i poprečnom silom prilikom skretanja. Kao rezultat, poboljšana je preciznost vožnje kao i općenite performanse na mokrom kolniku. S ovom kombinacijom naprednih tehnologija, ukupna krutost profila je unaprijeđena, što ne samo da poboljšava preciznost vožnje na suhom nego i maksimalizira radni vijek pneumatika.

Ova mješavina naprednih tehnologija, plus prisutnost EverGrip tehnologije u ramenima gume, osigurava izvrsne performanse na snijegu, preciznost na suhom i dugi radni vijek.

Inovativna kombinacija bokova profila s podrezanim rubovima s ripnama visokih performansi osigurava optimalan kontakt s površinom ceste kako bi se poboljšalo kočenje na suhom. Uz ovu inovativnu konstrukciju, Michelin također kombinira podrezane kutove s kompleksnim ripnama pune dubine što osigurava izvrsno kočenje i prianjanje na snijegu. Prilikom konstruiranja ove inovativne gume, u samoj srži razvojnog procesa Michelin je koristio svoje razumijevanje ponašanja vozača. Michelinov cilj je pružiti najprikladniji pneumatik za svaku primjenu i svaku vrstu vožnje.

U svom svakodnevnom životu, vozači se susreću s neočekivanim promjenama vremena, kišom, snijegom i padom temperature. Današnja rješenja ili ponašanja koja prihvaćaju u potpunosti ih ne zadovoljavaju. Stoga, u skladu sa studijama koje je proveo Michelin, čini se da:

  • 65% Europskih vozača koristi ljetne gume tokom cijele godine, ugrožavajući svoju sigurnost pri hladnom vremenu, snijegu i ledu. Ove brojke iznose 20% u Njemačkoj, gdje je propisana ugradnja zimskih guma u slučaju zimskih uvjeta, a 76% u Francuskoj, gdje ne postoje propisi o zimskim gumama (izvor GFK – Studija o ponašanju Evropskih potrošača – 2014.).
  • 4 od 10 evropskih vozača smatra kako je sezonska zamjena guma samo smetnja i odgađaju je do zadnjeg trenutka (Izvor Ipsos – Ponašanje prilikom kupnje zimskih guma – 2014/2015). Za one koji ne mogu ili ne žele prihvatiti dodatni trošak i neugodnost, oni odbijaju prije zime ugraditi zimske gume na svoje automobile.
  • 3% vozača u Njemačkoj i 7% vozača u Francuskoj koristi zimske gume tokom cijele godine, ugrožavajući kočenje na suhom, pogotovo pri toplom vremenu, te povećavajući potrošnju goriva.

Inovacije Michelinu omogućuju da postigne savršenu ravnotežu između napredne tehnologije i upotrebe. Svake godine, Michelin ulaže više od 640 miliona eura u aktivnosti istraživanja i razvoja, provodi 75.000 testova s korisnicima u cijelom svijetu i provodi intervjue s približno 11.000 kupaca guma. Nova guma Michelin CrossClimate zadovoljava stalnu potrebu za sigurnosti i mobilnosti. Michelin CrossClimate omogućuje sve svoje sigurnosne performanse uz jednostavnost i ekonomičnost. Vozači se mogu bez obzira na promjene vremena, voziti tokom cijele godine samo s jednom gumom Michelin CrossClimate.