Ferrari je krajem 2019. najavio da će svoj prvi električni automobil predstaviti tek nakon sredine ovog desetljeća.
Međutim, lansiranje na tržište pomaknuto je u aprilu 2021. kada je predsjednik kompanije John Elkann rekao da će automobil izaći do 2025.
U međuvremenu, čini se da je "špijunirano" njegovo testno pojavljivanje na stazi.
Uočeno u Maranellu, čini se da neobično vozilo nosi modificiranu karoseriju koja potječe iz Maserati Levantea.
Međutim, čini se da ima prednja svjetla Ferrari Roma. Također ne mogu se ne primijetiti novodizajnirani točkovi. Žute visokonaponske naljepnice pokazuju da imamo posla s električnim vozilom.
Nije prvi put da proizvođač automobila odlučuje staviti lažni ispušni sistem na prototip EV-a jer Porsche to već neko vrijeme radi s električnim Boxsterom.
Zna se da će se misteriozni automobil proizvoditi u novoj tvornici koja je otvorena ove sedmice u postojećoj bazi u Maranellu.
Vidjeti ovu testnu vožnju samo nekoliko dana nakon toga vjerovatno nije slučajnost.
Ferrari je obećao da će njegov prvi EV isporučivati "autentičnu" buku, šta god to značilo.
Priča se da automobil košta više od 500.000 dolara prema Reutersu, iako je izvršni direktor Benedetto Vigna odbio potvrditi te navode.
Također je opovrgnuo nagađanja da će nova tvornica povećati godišnju proizvodnju s otprilike 14.000 na 20.000 vozila.
Iako je Ferrari na samom početku električne ere, još uvijek planira prodavati V-12 automobile što je duže moguće.
Voditelj marketinga Emanuele Carando nedavno je rekao da će dvanaestocilindrični motor ostati u proizvodnji sve dok ne bude zabranjen.
Međutim, italijanska marka predviđa da će čisti ICE automobili činiti samo 20 posto godišnje prodaje do 2030. Oko 40 posto predstavljat će plug-in hibridi, a preostalih 40 posto čisti EV.
U međuvremenu, procjenjuje se da će prvo električno vozilo činiti pet posto ukupnih isporuka u 2026. Reuters navodi da je drugi električni automobil već u izradi, iako je u ranoj fazi razvoja.