Bugattijeva nova era počinje dolaskom dugoočekivanog Tourbillon hyper-GT, koji zamjenjuje Chiron dramatičnim novim izgledom, radikalno hibridizovanim V16 motorom i ciljem da postane najbrži cestovni automobil na svijetu.
Nazvan po malom mehanizmu koji održava tačnost u vrhunskim satovima, Tourbillon stiže tačno 20 godina nakon lansiranja Veyrona, koji je bio najmoćniji cestovni automobil svog vremena.
Nasljednik tog automobila Bugatti Chiron lansiran je 2016. godine i sada je završio proizvodnju u fabrici u Molsheimu u Francuskoj, u pripremi za novi automobil koji će se proizvoditi od 2026. godine.
Izvršni direktor Bugattija Mate Rimac naziva Tourbillon "umjetnošću na točkovima, pokretnom slikom" i kaže da želi da nastavi naslijeđe kompanije "fizike savijanja".
Iako će Tourbillon očito biti vrlo ograničena i skupa ponuda, on je priznao ogroman profil marke Bugatti i utjecaj koji može imati izvan svoje osnovne baze kupaca: „Nećemo promijeniti život svima, ali svako može biti inspirisan. "
Kada je Rimac kupio Bugatti 2021. godine, francuska firma je bila u ranoj fazi razvoja za "električni kupe-SUV", rekao je, ali je "mislio da je to apsolutno pogrešno za brend".