„Kako bismo djelovali u skladu sa našom strategijom održivosti, redovno pokrećemo i podržavamo inicijative koje adresiraju društvena pitanja. Kao uključeni građanin usmjereni smo na unapređenje kvaliteta života ljudi, te na pokretanje relevantnog napretka u društvenoj zajednici u kojoj poslujemo. Kada je riječ o donacijama, naš fokus je na najugroženijim kategorijama stanovništva. Stoga nam je posebno zadovoljstvo što možemo pomoći onima kojima je to zaista potrebno te ih obradovati i uljepšati im vrijeme praznika. Vjerujem da će sredstva donirana u okviru ovog humanog projekta unaprijediti svakodnevne aktivnosti ovih sedam organizacija, te poboljšati uslove za njihove korisnike“, izjavila je Belma Hadžiomerović, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija&upravljanja održivošću Raiffeisen banke te se zahvalila lojalnim klijentima Banke bez čije podrške realizacija ovog projekta ne bi bila moguća.
Raiffeisen banka je povodom predstojećih vjerskih praznika i Nove godine donirala ukupno 40.000 KM sljedećim organizacijama: Humanitarna organizacija „Altruist“; „Dječija nada“, udruženje roditelja, djece i osoba s poteškoćama u razvoju; Udruženje za osobe sa invaliditetom „Duga“, Udruženje djece i omladine sa posebnim potrebama i njihovih roditelja „Iskra“, Novi Grad; Udruženje za pomoć djeci i omladini sa posebnim potrebama „Sunce“; Udruženje roditelja onesposobljene djece i onesposobljenih lica TK „URODIOL“ te Udruženje za pomoć mentalno nedovoljno razvijenim licima.
Kao odgovoran bankar, Raiffeisen banka, još od 2012. godine povodom vjerskih i novogodišnjih praznika realizuje projekat u okviru kojeg donira sredstva najugroženijim kategorijama stanovništva, umjesto slanja printanih čestitki klijentima i poslovnim partnerima. Riječ je o projektu kojim Banka doprinosi i zaštiti okoliša obzirom na to da umjesto papirnih koristi elektronske čestitke.