Kod nekih vozila koja su već malo i starija, dovoljan je jedan malo veći kvar da se dovede u pitanje sam smisao posjedovanja automobila, pa je važno obratiti pažnju na kvarove, oštećenja i druge probleme kod kojih je isplativost popravke upitna.
Automatski mjenjač
Jedna od prvih stavki koje padaju na pamet kad se govoriti o ovoj temi svakako su mjenjači, posebno automatski, bez obzira na na to da li se radi o klasičnom, CVT ili DSG sklopu.
S obzirom na to da sa mjenjačima, ako želite da potraju, treba postupati pažljivo, kod kupovine polovnjaka mnogi će radije birati obični ručni mjenjač. Serviseri, čast izuzecima, znaju da ih otpišu kao nepopravljive čak i kad to možda nije stvarno stanje stvari, upućujući vlasnika na zamjenu novim, što može da dostigne i cijenu od 6.000 ili 7.000 eura.
Vazdušni jastuk
Bez obzira na to da li ste imali saobraćajnu nezgodu ili želite da kupite polovni automobil gdje vazdušni jastuci "škripe", računajte da je vrijeme za uzbunu. Zamjenski dijelovi ne postoje, a po pravilu, osim samog jastuka, treba mijenjati i niz drugih elemenata, od armaturne ploče do senzora i elektronike samog sistema, a cijene za sve ovo su izuzetno visoke.
Oštećeni okvir
Veoma oštećena limarija i okvir karoserije kao posljedica teškog sudara kod starijih automobila često znači totalnu štetu i potpuni otpis vozila. Čak i ako se ispostavi da je moguće da se okvir vrati u originalni oblik, njegova struktura, a time i dalja mogućnost apsorpcije sudara ozbiljno je narušena i takav automobil se više ne može smatrati sigurnim.
O iznosima ne treba ni da se govori - takve automobile u svakom je slučaju pametnije izbjegavati, posebno ako ne poznajete kompletnu historiju konkretnog vozila.
Motor
Ultimativna noćna mora svakog vlasnika polovnog automobila sa mnogo kilometara svakako je teška havarija motora, do koje može doći i zbog više razloga, poput pucanja, odnosno preskakanja kaiša.
U najgorem scenariju obično dolazi do udaranja klipa u ventil i njegovog savijanja ili potpunog pucanja, i teškog oštećenja glave motora. Uobičajeni postupak je obično temeljna popravka svih zahvaćenih dijelova, ali i u tom slučaju šteta košta od nekoliko hiljada eura pa naviše, piše HAK revija.