Još jedna oktanska legenda prigrlit će električnu energiju
Koliko god se mnogi grozili nad ovom idejom, svima je bilo jasno kako će elektrifikacija dohvatiti i kultni sportski model, najpoznatiji Porscheov model i vjerovatno najprepoznatljiviji sportski automobil svih vremena.
Odmah recimo da se nije dogodilo ništa strašno i kako će 911 i dalje voziti uz prepoznatljiv zvuk. I to ne zahvaljujući umjetno generiranom zvuku, već i dalje klasičnom benzincu. Naime, 911 postaje hibrid, odnosno "ultra-sportski“ hibrid, kako ga imenuju autori Porscheovog Godišnjeg izvještaja o održivosti.
Dokument ima 239 stranice, a posebno zanimljiv je dio koji govori o modelu 911. Kodno ime je 992.2, a uvođenje hibridne tehnologije će sportsku ikonu učiniti "još bržom i efikasnijom“.
Dokument nagovještava da će biti više od samo jedne verzije s hibridnom postavom, pošto stoji da će se hardver koristiti u "odabranim izvedenicama linije modela 911". Pritom ne ulazi u detalje o 911 Hybridu iako kaže da je novorazvijeni pogonski sklop blizak trkaćem odjelu kompanije. Vjerovatno su lekcije naučene iz programa 919 i 963 pomogle u stvaranju hibride 911-ice, prenosi Index.hr.
Podsjetimo, prije otprilike godinu dana, izvršni direktor Oliver Blume rekao je da novi automobil neće biti plug-in hibrid, tako da 911 neće imati priključak za punjenje. Istovremeno smo iz drugih izvora u Porscheu doznali da 911 "ne bi trebao biti pretežak“, a što ide u prilog manje baterije, odnosno izostanka PHEV izvedbe. Sve govori kako će biti ugrađen 48V sustav starter-generator s manjom Li-Ion baterijom.
I za kraj spomenimo glasine o elektrificiranom GT2. Prevedeno, 3.8 twin-turbo šestcilindraš bi uz električnu pomoć mogao dati preko 700 KS, a uz minimalno povećanje mase.