TRI MODELA

Porsche predstavio nove verzije Taycana

Nakon što je prije nekoliko mjeseci predstavljen obnovljeni Taycan, Porsche je dodao još tri verzije, što sada uzevši u obzir različite karoserijske verzije, opcije pogona na stražnje ili sve točkove te raspon snage od 300 do 760 kW, znači da možete birati između ukupno 16 verzija.

Izreka kaže kako automobil ne može imati previše snage pa je Porsche je prilikom obnove dodao još ponešto, a usput je i povećana naga punjenja na 320 kW

Porsche sada predstavlja Taycan 4 te modele Taycana GTS i Taycana GTS Sport Turismo, koje je moguće naručiti već odmah, ali na cestu stižu početkom sljedeće godine.

Taycan 4 je sportska limuzina s pogonom na sve točkove, a ovisno o tome koristi li standardnu Performance baterija ili opcijska Performance Battery Plus, ima najviše 300 ili 320 kW kada se korisiti Launch Control.

S Performance baterijom domet je do 559 km, a ako je ugrađena baterija Performance Plus baterija, Taycan 4 može prevesti do 643 km prema WLTP-u.

To znači da su dosezi obiju verzije samo za 35 km manje odgovarajućih modela sa stražnjim pogonom.

S po jednim električnim motorom na prednjoj i stražnjoj osovini, Taycan 4 nudi veću stabilnost i trakciju od Taycana sa stražnjim pogonom.

Električna limuzina treba 4,6 s za sprint od 0 do 100 km/h, odnosno dvije desetinke manje od verzije sa stražnjim pogonom.

Kako bi se povećao doseg, kad god to uvjeri dopuštaju, prednji elektromotor se isključuje, a a u slučaju potrebe ponovno se uključuje za nekoliko milisekundi, za pogon ili rekuperaciju.

Tu je i Taycan GTS koji je dostupan kao limuzina i kao Sport Turismo, odnosno s drugačijom izvedbom stražnjeg dijela dok je izvedba pogona identična.

Obje karoserijske izvedbe u "overboost" postižu od 515 kW, dok je ubrzanje do 100 km/h samo 3,3 s te su 0,4 s brži od svojih prethodnika.

Doseg je također poboljšan za više od 120 km te sada iznosi do 628 km prema WLTP-u.

Vanjski i unutarnji izgled GTS-a razlikuju se od ostalih varijanti Taycana, prije svega tipični brojni crni ili antracit sivi detalji u vanjskom izgledu.

I standardni 20-inčni točkovi Taycan Turbo S Aero Design i opcijski 21-inčni točkovi RS Spyder Design obojeni su isključivo u antracit sivu boju na GTS-u.

Cijena u Njemačkoj za 4S je 106.200 eura, GTS je 147.700 eura, a GTS Sportback 148.600 eura.