Ovo možda nisu posljednji dani 911 onakvim kakvim ga znamo, jer kako se veći dio automobilske industrije, uključujući i Porsche, okreće elektrifikaciji, Porsche se nada da će sintetička goriva održati motor s unutarnjim sagorijevanjem na životu.
S velikim ulaganjem od 75 miliona dolara u proizvodni pogon HIF čileanskog proizvođača eFuel, Porsche dobiva dugoročni udio.
Umjetno gorivo eFuel napravljeno je od vodika i ugljičnog dioksida pomoću energije vjetra i na bazi je električne energije. Trebalo bi se početi proizvoditi sredinom ove godine u tvornici u Punta Arenasu u Čileu. Za eFuel se kaže da osigurava "skoro" ugljično neutralno gorivo za motore s unutarnjim izgaranjem.
U početku, Porsche planira koristiti eFuel u svojim vrhunskim pothvatima u motosportu, a njegov GT3 Cup automobil sadašnje generacije već može raditi na sintetička goriva. Kasnije bi se sintetičko gorivo moglo koristiti kao početno tvorničko gorivo proizvođača automobila i za pokretanje automobila u Porscheovim Experience centrima diljem svijeta.
Nije samo Porsche zainteresiran za sintetička goriva.
I njemačka vlada je ranije ove godine otvoreno osporila postojeće zabrane motora s unutarnjim izgaranjem za 2035. godinu, rekavši da "budućnost koja se sastoji samo od električnih automobila ili automobila na vodik nema smisla", te da bi "motorima s unutarnjim izgaranjem trebalo dopustiti da prođu taj rok na sintetička goriva".
Uz potencijalno davanje novog života starim Porscheima s unutarnjim izgaranjem, proizvođač automobila kaže da bi njegova e-goriva mogla biti vrijedna za druge transportne sektore koji tek trebaju pronaći dobar alternativni izvor energije, kao što su zrakoplovstvo i pomorstvo.