Porsche je uspješno završio prvih šest mjeseci poslovanja u 2023. sa 15 posto više isporučenih vozila u odnosu na isti period prošle godine.
Njemački proizvođač sportskih automobila isporučio je u prvoj polovini godine 167.354 vozila kupcima širom svijeta.
"Posle prvih šest mjeseci ove godine, možemo da budemo zadovoljni našim dosadašnjim rezultatima isporuke“, rekao je Detlev von Platen, član upravnog odbora za prodaju i marketing, Porsche AG.
"Ostvarili smo rast u svakom prodajnom regionu."
Sa 36.574 isporučenih automobila u Evropi tokom prve polovine 2023. godine, Porsche je ostvario povećanje od 23 posto u odnosu na isti period prošle godine. Također, na svom domaćem tržištu u Njemačkoj, znatno većem broju ljudi je isporučeno vozila nego u istom periodu prošle godine: 17.118 jedinica, što predstavlja povećanje od 24 posto.
Sjeverna Amerika je također zabilježila dvocifren rast. Sa 41.937 isporučenih vozila predstavlja povećanje od 12 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Uprkos još izazovnom okruženju u Kini, Porsche je isporučio 43.832 vozila na ovom tržištu od januara do juna, što predstavlja povećanje od 8 procenata.
Na ostalim tržištima, kupcima je isporučeno 27.893 automobila, što predstavlja povećanje od 16 posto.
SUV modeli ostaju među najpopularnijim Porsche automobilima: Porsche Macan je pronašao put do 47.755 kupaca (+26 procenata) dok je Cayenne preuzelo 46.884 klijenta (+12 procenata).
Legendarni 911 koji ove godine puni 60 godina, nastavlja da podiže puls kupaca do trkačkih brzina: 26.124 kupca je preuzelo svoj 911 širom sveta (+21 posto).
U prvoj polovini godine, 17.991 kupac je preuzeo potpuno električni Taycan (-5 procenata). Električni sportski automobil je i dalje više pogođen problemima u dostupnosti dijelova nego druge linije modela.
Luksuzna limuzina Panamera je ostvarila 17.565 isporuka (+13 odsto). Modeli 718 Bokster i 718 Cayman doprinijeli su sa dodatnih 11.035 isporuka (+13 procenata).
"Rast orijentisan na vrijednost je glavni prioritet za Porsche", rekao je Detlev von Platen.
"Da bismo to postigli, nastavljamo da se fokusiramo na fleksibilnost jer je globalna ekonomska situacija i dalje izazovna. Posebno u Kini, težimo ravnoteži ponude i potražnje u skladu sa našim luksuznim pozicioniranjem."