Specijalist za male automobile Smart istražuje izvedivost povratka svog legendarnog malog modela ForTwo za moderno doba, a evropski šef tvrtke kaže da će model “redefinirati A-segment” ostajući vjeran temeljnim vrijednostima firme, javlja britanski Auto Express.
Smartov evropski izvršni direktor Dirk Adelmann rekao je za Auto Express da je A-segment je vrlo zanimljiv, jer raste. Smatra se da bi novi model mogao biti lansiran do kraja decenije, po cijeni od oko 20.000 eura. Dok će novi automobil najvjerojatnije zadržati svoje kompaktne dimenzije, neće koristiti retro dizajn, prema riječima izvršnog direktora firme.
"Ali ako se vratimo s vozilom koje je znatno manje veličine od #1 i #3 , onda ćemo se pobrinuti da to bude pravi Smart. On ne mora biti retro, Smart obično ne radi retro već gledamo što je sljedeće", rekao je. U unutrašnjosti bi Smart trebao zadržati isti raspored s dva sjedala kao i prije, s puno prostora za glavu i noge.
Adelmann je također rekao da će Smartu za izradu novog gradskog automobila "trebati ulaganje u novu platformu", sugerirajući da će, kao i prethodnik ForTwo, novi model biti znatno manji od bilo čega drugog u asortimanu proizvođača. Ova platforma vjerojatno neće biti izrađena u potpunosti unutar firme, ali bi se mogla razviti uz pomoć matične firme Geely. Od 2019. Smart je u zajedničkom vlasništvu Geelyja i Mercedes-Benza.
Malo se zna o tome što bi moglo pokretati sljedeću generaciju ForTwo, ali Adelmann je potvrdio da je Smart predan tome da bude isključivo električna marka. "Ako želite ozbiljno shvatiti dekarbonizaciju prometa, morate se baviti električnom energijom", rekao je. “Sto posto sam uvjeren da idemo u tom smjeru,svi mi u industriji”, zaključio je.