Usred pojave pandemije izazvane virusom Covid-19 koja je narušila sve grane ekonomije, a posebno turizam, Agencija WEB Studio, zajedno sa Studijem turizma „Univerziteta Džemal Bijedić“, najavila je pokretanje projekta „Doživi ljepote BH kupališta“, kojim planira popularisati lokalna kupališta, animirati bh. stanovništvo za domaći turizam, te doprinijeti razvoju turističke ponude poslije Corone.
Okretanje bh. stanovništva domaćem turizmu
Cilj projekta „Doživi ljepote BH kupališta“ je mapirati neotkrivene turističke potencijale Bosne i Hercegovine – rijeke, jezera i njihove obale, te ih popularizirati i stvoriti novu turističku ponudu.
„Projektom će se popularizirati ovaj vid turističke ponude, koja će biti predstavljena na internetu i društvenim mrežama, te omogućiti javnosti da pregleda plaže na prelijepim rijekama i jezerima u našoj domovini. Pozivamo sve entuzijaste u BiH da nam se pridruže kada je u pitanju mapiranje lokacija i turističke ponude, te daju podršku u promociji naše zemlje“, rekao je Adi Đukić u ime agencije za digitalni marketing “WEB Studio”, koja je razvila ideju i inicirala projekat.
Drugi cilj projekta je animirati bh. stanovništvo za obilazak domaćih destinacija i okretanje ka domaćem turizmu. Osim bh turista, ova ponuda će sigurno biti interesantna i brojnim stranim turistima u budućnosti, kada se situacija u svijetu stabilizira.
Turisti će biti željni čiste prirode
Očekuje se da će nakon prolaska pandemije turisti biti željni manjih, netaknutih i “zdravih” destinacija, te aktivnog odmora u istim, što predstavlja veliku priliku za BiH koja je puna prirodnih atrakcija i čistih voda.
Riječne i jezerske plaže i kupališta sve su privlačnija turistima širom svijeta. Čak i u brojnim turističkim destinacijama koje imaju more, neke od najzanimljivih plaža su daleko od morske obale. U mjestima uz rijeke i jezera, turisti dolaze po relaksaciju, smiraj ili aktivni odmor u prirodi uz rafting, kajaking, ribolov, kampiranje i biciklizam.
Mamac za strane turiste i prilika za razvoj turizma
Brojni individualni turisti širom svijeta sve više teže za prirodom i netaknutim mjestima, kojih je Bosna i Hercegovina prepuna. Najljepša kupališta i skrivena mjesta uz vodu su upravo na našim rijekama i jezerima.
Očekuje se da će projekat animirati lokalne zajednice da dodatno ulažu napore u brendiranje svojih područja. Samim tim, stvoriće se prilike za duže zadržavanje turista u zemlji, ali i nova radna mjesta turističkih radnika i pratećih djelatnosti, poput ugostiteljstva, smještaja, trgovine itd.
Nadležne institucije pozvane su da se pridruže ideji razvoja bh. kupališta i pruže podršku projektu kako bi, usprkos tmurnim prognozama, budućnost bh. turizma bila svijetla.