Francuski proizvođač automobila Peugeot predstavio je redizajn svog poznatog gradskog modela 208. Osvježeno izdanje popularnog automobila dolazi nakon što je njegov prethodnik ostvario zavidne rezultate. Naime, u nešto više od 3 godine proizveden u preko miliona primjeraka te se u 2021. i 2022. godini okitio titulom najprodavanijeg automobila u Evropi i Francuskoj.
Od osvježene verzije puno se očekuje, a Peugeot s njim želi nastaviti uspješnu priču koju su imali s njegovi prethodnikom.
Poboljšanja izvana i iznutra
Od novog identiteta marke, novih boja i materijala pa sve do poboljšanog vozačkog iskustva – sve su to funkcije friške verzije koja se temelji na trima filozofijama – privlačnosti koja se temelji na dizajnerskoj atraktivnosti, emocijama zbog poboljšanog iskustva u vožnji i izvrsnosti završne obrade koja je jednaka od manjih pa sve do viših segmenata.
Novi vizualni identitet marke uspješno je implementiran i na ovom modelu; 208-ica ima novi prednji kraj u sredini kojeg se nalazi i novi logo. Novi je i svjetlosni potpis s prednjim led svjetlima i tri LED "kandže" koje upotpunjuju cijelu priču o lavu, a automobilu daju puno ozbiljniji izgled. Sva ta dizajnerska poboljšanja dovela su do toga da u odnosu na njegovog prethodnika, novi 208 sada izgleda puno moćnije i markantnije.
Izgled se promijenio i straga gdje su u fokusu nova vodoravna led svjetla, a umjesto logotipa, stražnji kraj sada krasi natpis Peugeot. Peugeot 208 dolazi u dvije nove boje - selenium siva i agueda žutoj, u kojoj je inače i službeno predstavljen.
Poboljšana je i unutrašnjost gdje se također mogu pronaći nove boje, ali i novi materijali, a novitete je i unutrašnjost u alkantari koja izgleda jako premium. I-Cocpit je dodatno dorađen, dimenzija je 10 inča, a svim kupcima je dostupna i dorađena besplatna aplikacija 'My Peugeot'. Nove funkcije na aplikaciji jako su zgodne, pa na svojim pametnim telefonima možete imati svoju virtualnu servisnu knjižicu, putovanje koje ste isplanirali na svom pametnom telefonu možete na daljinu poslati navigacijskom sistemu svog vozila, preko aplikacije možete planirati punjenje na putovanju, a njome možete i na daljinu upravljati središnjim zaključavanjem te aktivirati svjetla i trubu. Također, auto ima i opciju programiranja pretpripreme temperature u unutrašnjosti, kao i provjere, programiranja, pokretanja ili odgode punjenja baterija na daljinu.
Za lakše i jednostavnije upravljanje, tu su i nove HD kamere, a veseli i činjenica da je sama praktičnost auta ostala ista kao i kod prethodnika pa zapremina prtljažnika iznosi 309 litara.
Što se tiče game koja je predstavljena, za nju možemo reći da je u skladu s trendovima te Peugeotovom strategijom održivosti. Kupci će tako moći odabrati između dvije benzinske verzije s ručnim mjenjačem (75 KS i 100 KS), dva hibrida (100 i 136 KS) te dva električna modela od 136 i 156 KS.
Hibridni modeli su "samopunjivi", opremljeni su baterijom od 48 V i novim mjenjačima te na manje relacije mogu do 50% vremena voziti 100% električno.
Impresivni doseg električnih modela
Posebno interesantni su njihovi električni modeli, odnosno novi snažniji model od 156 KS koji je opremljen baterijom od 51 kWh, a zbog čega automobil ima impresivni doseg i do 400 kilometara po WLTP-u. Također, električni 208 jako se brzo puni, a procijenjeno trajanje s 20 na 80% je manje od 25 minuta na brzim punjačima.
Automobili dolaze u tri razine opreme – Active, Allure, GT - a u svim je razinama više opreme nego u prijašnjim generacijama.
Cijene novog Peugeota 208 kreću od 18.212 eura za osnovnog benzinca od 75 konja, dok ćete najskuplji model, električni u GT opremi sa 156 KS platiti 40.170 eura.