glamur i luksuz i...

Profil zgodnih i bogatih mladića i djevojaka hit je na Instagramu: Italijanski novinar otkrio je šta se krije iza priče

Instagram profil koji prikazuje bogate mladiće i djevojke kako uživaju u životu posljednjih je mjeseci hit na toj društvenoj mreži, ali izgleda da nije sve kako se čini.

Profil naziva Tuxedo Society prati više od 43 hiljade ljudi, a na fotografijama i videima prikazana je dotjerana, mlada i zgodna ekipa koja uživa u elegantnim starinskim automobilima, ispijaju šampanjac na jezeru Como odjeveni u odijela i elegantne haljine ili pak igraju tenis.

Na profilu tvrde da se u njihov klub može svako prijaviti, a zatim uživati u putovanjima, raznim eventima i stvaranju novih kontakata. Nude i "nezaboravna filmska iskustva", rebranding društvenih mreža, kurseve o načinu odijevanja i manirima, poznavanju vina i slično. Zvuči predobro da bi bilo istinito? Upravo tako.

Modni novinar razotkrio šta se krije iza profila

Modni novinar Louis Pisano razotkrio je šta se krije iza profila. Ukratko, tvrdi da je riječ o - najobičnijoj prevari na Instagramu, piše Daily Mail.

"Žao mi je što razbijam fantaziju, ali znam jednu od djevojaka u ovom videu i ništa od ovoga nije slučajno ili stvarno. To je ‘Instagram klub’ u kojem, ako te prihvate, moraš platiti da se dotjeraš i zarađuješ s njima promovirajući ‘old money’ stil života", napisao je na X-u.

Članstvo se plaća 6.000 dolara godišnje

Inače, članstvo se plaća minimalno 6.000 dolara godišnje, a na web-stranici su prikazana imena članova kluba i njihove fotografije uz opis zanimanja.

Iako se tvrdilo da će članstvo u klubu biti rezervirano za one koji imaju godišnji prihod veći od 500 hiljada dolara ili sedmeroznamenkastu neto vrijednost, Pisano tvrdi da to nije istina, a na stranicama kluba pozivaju sve da se učlane.

"Bez obzira na to jeste li vizionar, kreator ili lutalica, Tuxedo Society je skrojen za one koji traže neusporediva iskustva i istinske veze", napisali su.

Ko su osnivači kluba?

Utemeljili su ga Riccardo Capotost i poduzetnik Gabriele Bonini, čiji je moto: "Atraktivni ljudi rade atraktivne stvari na atraktivnim mjestima".

Klub članovima nudi razne "globalne avanture", no ispada da se sve avanture vrte oko - italijanskog jezera Como, a prema riječima anonimnog izvora, radi samo o "šačici mladih željnih pažnje".