Vijesti

Pruge ima, tramvaja nema. Zašto?

Banja Luka razmatra uvođenje tramvaja

Nakon što su strpljivo čekali da se završi rekonstrukcija tramvajske pruge te normalizira saobraćaj u glavnom gradu BiH, građani Sarajeva posljednih dana suočavaju se sa novim problemima.

Dugo se čeka na tramvajskim stajlištima, tramvaji nailaze jako rijetko, a onda se stvaraju ogromne gužve. O ovom problemi mnogi pišu i po društvenim mrežama te traže odgovore nadležnih.

U saobraćaju 17 tramvaja, a trebaju 44

"Poštovani, Adnane Šteta i Vlada KS, ovih dana se nešto ozbiljno dešava i tramvaji nisu frekventni kao inače. I kada ih ima, ne mogu da povezu sve koji su čekali, jer je frekvencija toliko loša da na stanicama čeka jako puno ljudi", jedan je od komentara na Twittteru.

Kako bismo provjerili o čemu se radi, pozvali smo Senada Mujagića, direktora GRAS-a na Raport. Kako je kazao za naš portal, istina je da imaju problem - nedostatak tramvaja.

"Trenutno je u saobraćaju 17 tramvaja i taj broj nije dovoljan za trasu Ilidža-Baščaršija. Moram da pojasnim građanima da na toj lini treba 44 tramvaja. Upravo iz tog razloga Centrotrans je ostao kao alternativni prijevoz, odnosno kao ispomoć tramvajskom saobraćaju", kazao je Mujagić.

Prosječna starost tramvaja je 35 godina

Između ostalog, dodao je kako očekuje poboljšanje u narednom periodu kada će biti popravljen određeni broj tramvaja koji se trenutno nalazi u Remizi.

"Očekujemo dolazak i rezervnih dijelova iz Turske koje ćemo odmah iskristiti da popravimo te tramvaje. Dakle, popravljeni tramvaji će biti kao neko prijelazno rješenje do dolaska novih sarajevskih tramvaja, koje očekujemo krajem iduće godine. Prosječna starost tramvaja je 35 godina i zbog toga dolazi do čestih kvarova. Trenutno je taj broj tramvaja nedovoljan da pokrije trasu Ilidža-Baščaršija. Očekujemo u drugoj polovini oktobra i nastavak radova na tramvajskoj pruzi. U tom periodu će tramvaji voziti od Ilidže do Čengić Vile, a od Čengić Vile radit će autobusi", naveo je Mujagić za Raport.