potukao Barbie

Prvi trailer za “Joker: Folie à Deux” pogledan je čak 167 miliona puta u prva 24 sata od objave

Trailer za nadolazeći nastavak "Jokera: Folie à Deux" pokazao se ogromnim uspjehom za filmski studio Warner Bros. Prema industrijskom časopisu "Variety", otprilike dvoipolminutni pretpregledni video dobio je 167 miliona pregleda u prva 24 sata nakon objave. To znači da je "Joker 2" čak potukao Warnerov interni rekord postavljen prvim trailerom za "Barbie".

Je li Lady Gaga potaknula uspjeh trailera za "Joker 2"?

Pretpremijerni isječak za dugo očekivani DC film o superherojima objavljen je na internetu u ranim jutarnjim satima 10. aprila po njemačkom vremenu. Video sa superzvijezdama Joaquinom Phoenixom (49) i Lady Gagom (38) odmah je skočio na prvo mjesto na YouTubeu i trenutno ima preko 20 miliona pregleda (od petka poslijepodne). Možda je pomogla i pjevačica Lady Gaga koju na raznim društvenim mrežama prati 150 miliona ljudi.

Izvedba trailera za "Barbie" koju je zabilježio časopis Variety vjerovatno će se svidjeti odgovornima u studiju Warner Bros. Uostalom, uradak s Margot Robbie (33) u glavnoj ulozi prošle je godine na kinoblagajnama zaradio impresivnih 1,44 milijarde dolara i postao finansijski najuspješniji film godine.

"Joker", redatelja Todda Phillipsa (53), postao je prvi film s ocjenom za odrasle koji je 2019. zaradio više od milijardu dolara na kinoblagajnama u svijetu. Međutim, "Joker: Folie à Deux" još uvijek je imao nekoliko miliona pregleda do najuspješnijeg lansiranja trailera u prva 24 sata. Nadolazeće Marvelovo djelo “Deadpool & Wolverine” postavilo je ovaj rekord u februaru ove godine - s 365 miliona pregleda prvog dana prikazivanja.