Great Wall Motor (GWM), istaknuti kineski proizvođač automobila, odlučio je zatvoriti svoje evropsko sjedište u njemačkom Minhenu. Taj će potez rezultirati otpuštanjem otprilike 100 zaposlenika. Odluka dolazi nakon razočaravajućih prodajnih brojki na evropskom tržištu.
Uprkos ambicioznim planovima predstavljenim 2021. za prodor na evropsko tržište električnih vozila s robnom markom ORA, GWM nije uspio ostaviti značajniji trag na tržištu, prenosi HAK revija.
Kompanija je sklopila partnerstvo s Emilom Freyem, najvećom evropskim trgovcem automobilima, za distribuciju svojih vozila s markama Ora (dugo se za tej model govorilo da je dizajnerska kopija VW-ove Bube) i Wey.
Međutim, saradnja nije dala željene rezultate, a GWM je navodno registrirao samo 6.300 novih vozila u Evropi 2023. godine.
Ovakav razvoj događaja postavlja pitanja o sposobnosti kineskih proizvođača automobila da se takmoče na evropskom tržištu, koje postaje sve napučenije etabliranim igračima i novim sudionicima.
GWM i dalje ostaje značajan igrač u globalnoj automobilskoj industriji. Firma je 2023. prodala više od 1,2 miliona vozila, a prodaja u inozemstvu činila je 25,68% od ukupne prodaje.