Magazin

Prvo Madonna, a sad i Emily Ratajkowski: Seksi glumica otkrila da je biseksualna

Manekenka i glumica Emily Ratajkowski, konačno je stala na kraj glasinala koje već mjesecima kruže medijskim prostorom. Čini se kako su ona i Brad Pitt ipak samo prijatelji jer je slavna manekenka na svom TikTok profilu, prilikom odgovaranja na poruke obožavatelja, ne-tako-suptilno priznala da je biseksualka.

@emrata #stitch with @shaymitchell ♬ original sound - Emrata

Njeno priznanje dolazi samo dan nakon što je Madonna, koristeći ružičaste gaćice, na društvenim mrežama priznala da je gay.

No, ni one nisu jedine. Zvijezda serije "Slatke male lažljivice", Shay Mitchell nedavno je također otkrila da je biseksualka.

Sve ovo dolazi nakon samo nekoliko sedmica od Emilynog razvoda od Sebastiana Bear-McClarda.

Izvor blizak Emily rekao je za People: "Nedavno su se rastali. To je bila Emina odluka. Ona je dobro". Ni jedan od supružnika zasad se nije oglasio o razvodu.

Podsjetimo, Page six nedavno je od izvora bliskom paru doznao da se manekenka planira razvesti nakon četiri godine braka, a razlog je navodna prevara.

"Da, prevario ju je, on je serijski varalica, odvratno", rekao je izvor.

Šuškanja o razvodu para započela su jer je manekenka viđena bez vjenčanog prstena.

View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

Emily i Sebastian prošle su godine postali roditelji, a na svijet je stigao Sylvester Apollo Bear.

Podsjetimo, manekenka i glumica Emily Ratajkowski postala je slavna kad je praktički gola, bez krpice na prelijepom tijelu osim tanga u boji kože, zaplesala u provokativnom spotu za stvar “Blurred Lines” Robina Thickea.

Emily Ratajkowski nosi revije za imena kao što su Versace i Savage X Fenty, snima modne editorijale, posebno za donje rublje i kupaće kostime, istaknula se na filmu u ulogama poput one u trileru “Nestala” s Benom Affleckom. Uz to je sklopila ugovore za reklamne kampanje s velikim tvrtkama poput L’Oreala i, možda najvažnije od svega, pokrenula je vlastiti biznis.

Riječ je o uspješnoj ženskoj modnoj liniji Inamorata, čije proizvode objavljuje na Instagramu, a njezinih 28 miliona pratitelja razgrabi ih u roku od 24 sata.