Raportova recenzija nedjeljom | The Meg 2: Jason Statham mlati morske pse. Zvuči zabavno? Pa i nije baš

Otkako je Steven Spielberg objavio Jaws 1975., Hollywood je bio fasciniran repliciranjem svog uspjeha s filmovima punim morskih pasa. Međutim, s desetljećima filmova koji su objavljeni od 70-ih, sa sigurnošću se može reći da sada imamo prezasićeno tržište ispunjeno ovim savršenim vodenim predatorima. Imali smo dobrih filmova o morskim psima, imali smo loših filmova o morskim psima, i iako su neki predvidljivi, oprašta im se mnogo klimavih scenarija u svrhu divne zabave. Ali rijetko kad dobijemo zubato čudovište od filma kao što je Meg 2: The Trench, koji je jednostavno dosadan.

The Bear

Barbie

Oppenheimer

Silo

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

U režiji Bena Wheatleya, Meg 2 nastavak je velikog hita iz 2018., The Meg. Temeljeno na serijalu Meg Stevena Altena, The Meg priča priču o roniocu spasiocu Jonasu Tayloru (Jason Statham) i grupi naučnika koji susreću golemog prethistorijskog morskog psa dok su bili u misiji spašavanja u Marijanskoj brazdi. Film iz 2018. bio je raskoš akcijskog blokbastera u svom najboljem izdanju, pružajući nam napade morskih pasa, blaga uzbuđenja i osjećaj otkrića u kojem su svi mogli uživati.

Zapravo, Meg spada među najbolje filmova o morskim psima koje možete pogledati ako tražite pitomi, ali akcijom ispunjeni film za cijelu porodicu. Dakle, nepotrebno je reći da je Meg 2: The Trench ispunio određena očekivanja. Niko nije očekivao da će ovaj novi film biti remek-djelo, ali fanovi traže zabavnu priču o čovjeku protiv golemog morskog psa prepunu humora, scenografija i morske zabave.

Međutim, s ustajalim dramskim scenarijem koji se oteže i tri Megalodona iznenađujuće po strani do posljednjeg čina filma, Meg 2 manje djeluje kao prasak, a više kao odjek nekadašnje slave svog prethodnika.

Scenarij koji potpisuju Jon Hoeber, Erich Hoeber i Dean Georgaris s vremena na vrijeme djeluje kao popis tačaka, koji nas vodi s jedne tačke na drugu bez ikakvog oblika razvoja priče ili uloga. Film se ne bavi stvaranjem osjećaja straha ili napetosti koje biste očekivali od priče u kojoj su tri divovska morska psa predstavljena i vrebaju u mračnoj vodi.

Umjesto fokusirane akcije morskog psa ljudoždera, Meg 2 baca Jonasa natrag u Marijansku brazdu, otkrivajući lažnu operaciju rudarske zavjere koja ima neku vrstu negativnog učinka na ekosistem. Ovo se zapravo nikad ne raspakira, unatoč tome što je središnja tačka radnje.

Naravno, niko ne očekuje pretjerano impresivan scenarij od Meg 2, unatoč nevjerojatnom izvornom materijalu s Altenovim romanima. Zabavno je i kada se filmovi o morskim psima odreknu logike i namjerno se oslanjaju na njihovu blesavost, kao što je serijal Sharknado ili dragulji poput filma Troglavi napad morskog psa iz 2015.

Problem je u tome što Meg 2 svoja prva dva čina i ovaj rudarski narativ shvata ozbiljno, dodajući neobične jednolinijske replike koje rijetko pogađaju kako bi pokušale odvratiti pažnju od zaostalog tempa narativa. Film ne poznaje svoj ton i bori se da nam pruži dovoljno uzbuđenja da bude akcijski film, dovoljno straha da bude horor i dovoljno otkrića da bude drama.

Njegov narativ je ostavljen da se koprca dok njegov posljednji čin konačno ne pruži fanovima ono što žele, čudovišta ljudoždere koji žvaču hranu. Sjećate li se kako je Meg vidjela golemog morskog psa kako stiže do plaže i pravi haos? Pa, Meg 2 slijedi istu ideju kao i film iz 2018. Međutim, ovoga puta tri morska psa kreću u popularno odmaralište, zajedno s gladnim dinosaurima vodozemcima i golemom lignjom.

Rudarstvo je posve zaboravljeno, a anti-eko zlikovci samo se kratko pojavljuju dok stvorenja kradu predstavu. Ako uspijete prosjediti prvu polovicu Meg 2, svjedočit ćete uzbudljivim borbama, sjajnoj akciji po uzoru na Jurassic Park i cijeloj glumačkoj ekipi Meg 2 koja se veseli. Page Kennedy kao DJ i Statham blistaju u ovim akcijsko-avanturističkim scenama, mameći nas na osmijeh svojom energijom dok se potpuno predaju suludoj logici borbe s drevnim morskim psima.

Meg 2 imao je priliku postati mračniji od prvog filma, više se osloniti na romane i iskoristiti Wheatleyjevo iskustvo režisera u hororu. Ali nije. Igralo se na sigurno. Meg je imala potencijal da bude sljedeća vrsta franšize Brzih i žestokih. Međutim, Meg 2 uglavnom djeluje kao zatajenje sa samo nekoliko zabavnih iskupljujućih scena.