novi film M. Nighta Shyamalana

Raportova recenzija nedjeljom | Trap: Odveo je kćerku na koncert, a onda uvidio da je to zamka za serijskog ubicu

U kulturi koja strahuje od spojlera, trejleri filmova često ne nude mnogo informacija. Činilo se kao posebno hrabar, pa čak i zbunjujući potez da “Trap”, najnoviji film M. Nighta Shyamalana, otkrije toliko toga tako brzo.

Naime, da je simpatični tata kojeg glumi simpatični glumac Josh Hartnett koji vodi svoju kćerku tinejdžerku na koncert u areni nalik Taylor Swift brutalni serijski ubica. I ne samo to, cijeli događaj je izmišljen da ga uhvati u zamku.

It Ends with Us

Alien: Romulus

Dark Matter

Eric

The Boys, sezona 4

Ne izgleda kao nešto što bi filmski stvaralac poznat, ili barem stereotipno, po svojim obrtima uradio. Očigledno se nešto drugo dešava, zar ne?

Možda je nešto drugo u tome što "Trap" sebe zaista ne shvata tako ozbiljno. To je solidno zabavan film koji je uglavnom blesav, a ponekad i uznemirujući. Ne navijate baš za Hartnettovog Coopera, čija je energija toliko manično entuzijastična u njegovim ležernim interakcijama sa strancima i poznanicima da je potrebno malo naviknuti se. Ali dovoljno ste uvučeni da budete radoznali o njegovom sljedećem potezu.

Hartnett, koji je imao zapažen nastup u “Oppenheimeru”, ne želi biti naturalističan sa ovom izvedbom. On je psihopata koji pokušava, ne baš dobro, da zadrži svoju đavolsku stranu podalje. Kada se nasmiješi i pokuša biti ljubazan, to izgleda gotovo bolno. Njegova energija je intenzivna i pomalo neugodna.

Da je Hartnett rođen samo malo ranije, mogli biste ga zamisliti kao dio originalne glumačke ekipe "Twin Peaks". I ovdje, Cooperova moć superzlikovca je da može neprimjetno proći kao normalni tata iz predgrađa koji samo pokušava svojoj kćerki (Ariel Donoghue) pružiti zabavu. To ubrzo propadne kada prijateljski zaposlenik u areni odluči da ga uključi u veliku zavjeru da uhvati Mesara. Jedna stvar koju “Trap” radi posebno dobro je da iskorištava načine na koje tip poput Coopera - atraktivan, samouvjeren, bijeli - može proći gotovo svuda.

Veliki dio filma odvija se na koncertu u areni prepunom tinejdžerskih djevojaka opsjednutih pop zvijezdom po imenu Lady Raven, koju glumi Shyamalanova kćerka, Saleka Shyamalan, koja je napisala 14 pjesama za film. To je prilično teško lansiranje za nadolazećeg izvođača, ali je i zadivljujuće hrabro. „Svakome je potrebna pauza kada počnu“, kaže ona publici u jednom trenutku. “Trap” se posvećuje tome, čineći da se osjećate kao da ste u prizemlju i doživljavate koncert u realnom vremenu. Ali ako ste ušli nadajući se “Umri muški” u areni, budite spremni na nešto drugo.

“Trap” ima neke stvari u rukavu, uključujući solidnu i neočekivanu glumu Saleke Shyamalan. Također se čini pomalo nedovoljno pečenim, smiješna vožnja koja vam se neće uvući pod kožu niti poslužiti za mnogo diskusije nakon toga.

Iako je sjajno vidjeti Hayley Mills, kraljevsku kao i uvijek, kao organizatora policijske operacije, ona nema puno posla osim da pripovijeda. Ali možda nije suđeno da postoji neka velika veličina, poput nekog zapanjujućeg otkrića o roditeljstvu ili braku ili pop zvijezdama ili čak sociopatama. Stalno želimo da nam Shyamalan nekako ponovo da „The Sixth Sense“ ili „Signs“.

“Trap” nije ni jedno ni drugo. Ovo je film za kina, sa iznenađujućom predstavom od potcijenjene zvijezde. I na kraju, prilično je zabavan.

Film je dostupan na Amazon Prime Video