Raportova recenzija nedjeljom | Wolfs: Brad Pitt i George Clooney opet kao nekada

George Clooney i Brad Pitt izašli su i snimili komediju na radnom mjestu, iako onu s neobuzdanom pucnjavom, automobilskim potjerama i studentom koji trči New Yorkom u gaćama.

Puno je zvjezdane snage u lukavom, cool, ali pomalo klišejiziranom filmu Wolfs, akcijskoj buddy komediji koju je napisao i režirao Jon Watts. Čovjek odgovoran za nedavne tinejdžerske filmove Toma Hollanda "Spider-Man" prihvata jednostavniji, povratni ugođaj s ovom ulično pametnom avanturom, s dva A-listera kao profesionalnim "popravljačima" angažiranima za isti posao – a niti jedan od njih nije baš sretan zbog toga.

Joker: Folie à Deux

Megalopolis

Speak No Evil

Beetlejuice Beetlejuice

Trap

Noćni izlazak moćne okružne tužiteljice Margaret (Amy Ryan) postaje krvav kada seksualni sastanak dovede do toga da beživotno tijelo završi na podu njezine hotelske sobe (što nije dobro u izbornoj godini). Nazove broj koji je dobila za slučaj da se ikada treba izvući iz škripca, a dolazi stoički popravljač (Clooney) kako bi preuzeo kontrolu nad situacijom.

Ubrzo nakon toga, još jednom se pokuca na vrata: upraviteljica hotela Pam (Frances McDormand), koja je vidjela kako se sve odvija na sigurnosnoj kameri, pozvala je svog tipa (Pitt), što je dovelo do neugodnog mačo sukoba i dvojice profesionalaca koji se moraju udružiti.

Dvije filmske zvijezde vraćaju svoju "Oceanovu" filmsku hemiju na malo drugačiji način. Pitt je u početku preziran prema svom suparniku, iako mu zavidi na izvrsnom načinu na koji radi s kolicima. Clooney ima mrzovoljno držanje koje vrišti: "Postajem prestar za ovo." Iako film prekomplicira stvari jer se radnja vrti s raznim tipovima kriminalaca i raznim obratima, glavne uloge ga uvijek drže gledljivim samo se zezajući jedni s drugima verbalnim govorom i oštrim pogledima dok se ledeni odnos njihovih neimenovanih likova topi i oni pronalaze međusobno poštovanje.

Wattsov narativ ubrzava, a također daje važan treći kotač: vreća puna kilograma heroina produžuje noć popravljača, kao i pretpostavljeno mrtvo tijelo koje se neočekivano budi. Ovaj klinac, koji iritantno također nema ime, šalje naše heroje u pješačku potjeru ulicama i mostovima. Također na kraju idolizira ova dva starija muškarca od kojih svaki sebe smatra "vukom samotnjakom", ali otkrivaju da su bolji kao dvojac. "Koliko ste dugo partneri?" pita ih klinac, ističući da se u biti jednako odijevaju i ponašaju. "Ti si zapravo isti tip."

"Wolfs" ne ruši nijedan kalup žanra. Filmovi slične tematike poput “Midnight Run” i “48 Hrs.” okružili su svoje protagoniste boljim zapletima, a misterij koji se polako razotkriva i povezuje Pittove i Clooneyjeve likove ne drži do kraja. Ipak, postoji lakoća i gledljivost.

Pitt i Clooney dosljedno su ugodni kao sardonični saradnici koji se ne mogu slagati i samo im je potrebno malo bratskog vremena - lošiji izvođači učinili bi nedostatke filma mnogo očitijima. U međuvremenu, Abrams je odličan kao novi momak koji im daje dašak životnog duha. I zahvaljujući tom "Wolfs" paketu, to je kinematografski posao obavljen prilično dobro.

Film je dostupan na Apple TV+