Reklame za automobile nerijetko su krajnje dosadne, posebno kad ih kroje vlasnici manjih salona. Ne i ovaj.
Nissanov salon Central Houston Nissan na najbolji mogući način koristi društvene mreže kako bi izazvao interes i privukao nove kupce. Njihove objave na TikToku se mjere u milionima pregleda, a gotovo jednako su uspješni i na drugim mrežama. Samo jedna objava na TikToku je prikupila gotovo 16 miliona pregleda, prenosi index.hr
A sve je počelo snimkom nesretnika koji je pao s nosila te postao uvod u video iz salona kojim Nissanov zaposlenik promovira doživotno jamstvo na vozilima, polovnim i novim. Možda najzabavniji video je onaj koji kreće napadom šteneta na muškarca, a onda se nastavlja menadžerom salona koji kaže kako posjetitelje ovdje “prodavač neće nikad napasti“.
Govoreći za Auto News, prodavač Nissana Jose Lopez rekao je: “Sve je to mamac i privlačenje pažnje ljudi u kratkom vremenu. Ljudi stvarno vole vidjeti ljude povrijeđene ili vrlo teške stvari.” Srećom, viralni videozapisi izbjegavaju eksplicitne scene, umjesto toga potencijalnu bol pretvaraju u humor u pravom trenutku.
@.centralhoustonnissan KNOCKOUT deals 💥🥊 #CentralHoustonNissan #CentralHouston #Houston #Texas #HoustonCars #Nissan #NissanFamily #Car #Cars ♬ original sound - Central Houston Nissan
Gates je već potvrdio kako su ove objave pozitivno utjecale na posjećenost salona i samu prodaju. Također, njihovi prodavači su prave zvijezde s kojima se kupci nerijetko fotografiraju za neke nove objave. Sve u svemu, Central Houston Nissan ima gotovo 100.000 pratitelja i 6 miliona lajkova. Impresivno za jedan salon koji se samo bavi prodajom automobila.