Kada su prije dvadesetak godina prvi automobili počeli dobivati električne ručne kočnice bilo je različitih komentara, no sada je postalo normalno da sjednemo u auto koji nema klasičnu ručnu već se sve odvija putem jednog prekidača.
Takav sistem bolje se uklapa u interijer, dizajnerima ostavlja mnogo više prostora za uređenje središnjeg grebena, a uz to cijeli interijer izgleda skladnije.
Riječ je naravno o električnoj kočnici koja ima identičnu funkciju kao i ručna: sprečavanje pomicanje automobila, posebno na uzbrdicama i nizbrdicama.
Jedna od glavnih prednosti električne ručne kočnice je jednostavnost korištenja. Budući da ne zahtijeva fizički napor za upravljanje, idealna je za sve vozače.
Osim toga, mnogi elektronski sistemi parkirne kočnice uključuju dodatne funkcije, kao što je pomoć pri kretanju na uzbrdici, koja pomaže u sprječavanju kotrljanja vozila unazad prilikom kretanja na uzbrdici.
No, jeste li se ikad zapitali šta će se dogoditi ako pri brzini od 80 km/h povučete električnu parkirnu kočnicu?
Odgovor na to pitanje dao je autor videa na TikToku.
@nachotorresvolante Vídeo práctico: uso freno mano eléctrico ¡¡EN MARCHA!! Tras vuestras peticiones, y haciendo lo que he podido con los medios que tengo, al menos he conseguido grabar un vídeo en el que uso el freno de mano en plena marcha. Lo hago con un Seat León familiar 1.5 TSI ECO de 150 cv. Es un freno de mano eléctrico que actúa como freno de emergencia en plena marcha. Comprobadlo en vuestro propio coche antes de hacer nada parecido. Funciona en los coches nuevos más modernos, xo mejor q cada cual lo compruebe o averigue en su coche con seguridad. El test está improvisado y hecho a 90 km/h. Lo he hecho a muy distintas velocidades y funciona perfectamente. Ojo, repito: comprueba en tu coche. Lee libro de usuario, ten la información necesaria y espero q no te haga falta usarlo así. #new #ne #news #influencer #info #go #good #great #like #love #sun #amazing #wow #true #truth #try #happy #smile #influencer #fan #follow #enjoy #great @CUPRA ♬ sonido original - Nacho Torres Volante
Kao što ste mogli vidjeti u videu, neće se dogoditi ništa spektakularno.
Kada pristisnete prekidač električne kočnice, sistem će zaustaviti automobil, ali ne naglo nego u zadanim intervalima.
Dakle, vozač neće upasti u nikakve probleme.
Međutim, prijelaz proizvođača na elektroniku pokazao se skup za vozače, za neispravne električne podizače prosječni trošak popravka košta oko 1000 eura, prema izvještaju davatelja garancije za polovne automobile MotorEasy.
S druge strane, popravak ručne kočnice u prosjeku iznosi oko 150 eura, što je itekako opipljiva razlika.