Waymo ukida listu čekanja u Los Angelesu, slično kao što je ranije učinio u Phoenixu i San Franciscu, čime svoja potpuno autonomna vozila čini dostupnima svima koji preuzmu aplikaciju Waymo One.
I dalje postoje određena geografska ograničenja: Waymo djeluje samo unutar 207 kvadratnih kilometara okruga Los Angeles, što uključuje četvrti kao što su Hollywood, Chinatown, Westwood, Marina del Rey, Mar Vista i Playa Vista.
Ipak, ovo je znak sve većeg povjerenja firme u svoju tehnologiju, posebno nakon što je osigurala rekordnu investiciju od 5.6 milijardi dolara, koju je predvodila njezina matična kompanija Alphabet, kako bi podržala sljedeću fazu rasta, prenosi The Verge.
Waymo: Sedmično imamo 150.000 plaćenih vožnji
Waymo je nedavno objavio da obavlja 150.000 plaćenih vožnji i prelazi više od 1.6 miliona potpuno autonomnih kilometara svake sedmice.
Pogledamo li unatrag, Waymo je trebao manje od godinu dana da otvori uslugu za sve nakon što je prvo pokrenuo listu čekanja za odabrane korisnike u Los Angelesu. Waymo je započeo testiranje usluge u Los Angelesu u jesen 2023., a usluga je postala dostupna u martu 2024., dok je u aprilu firma počela naplaćivati vožnje korisnicima.
Naravno, Waymo je sada u direktnoj konkurenciji s uslugama prijevoza kao što su Uber i Lyft, koje funkcioniraju bez ograničenja po pitanju geografskih područja. Te su usluge često jeftinije od Waymovih vozila, a korisnici mogu očekivati kraće vrijeme čekanja za vožnje.
Nema vožnji do aerodroma ili po autocestama
Također, Waymo ne pruža vožnje do aerodroma LAX niti dopušta svojim vozilima vožnju po autocestama. U gradu poput Los Angelesa, gdje se stanovnici oslanjaju na privatne automobile, ostaje za vidjeti koliko će korisnicima biti koristan Waymo bez mogućnosti vožnje po autocestama. Kompanija nije navela kad planira proširiti uslugu na aerodrom i autoceste.
No Waymo ima prednost noviteta, a korisnici ga često hvale zbog mogućnosti personalizacije vožnje, poput puštanja vlastite muzike i postavljanja temperature prema svojim željama.