Nakon proljetnog eventa koji je donio veliko osvježenje iPada, Apple je objavio reklamu naslova „Crush!“ za novi iPad Pro koja je podigla veliku prašinu među korisnicima društvenih mreža da se čak i kompanija morala javno izvinjavati.
Reklama, naime, prikazuje hidrauličku presu koja drobi studio pun muzičkih instrumenata, gramofona i kanti s bojom, da bi iz toga svega na kraju nastao – iPad Pro. Apple je tom reklamom vjerojatno htio istaknuti tankoću i mogućnosti svoje nove perjanice u svijetu tableta, ali im to nije pošlo za rukom kako su prvotno mislili.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
"Kreativnost je u našem DNK-u i izuzetno nam je važno dizajnirati proizvode koji osnažuju kreativce diljem svijeta. Naš cilj je uvijek slaviti bezbroj načina na koje korisnici izražavaju sebe i oživljavaju svoje ideje putem iPada. Promašili smo cilj s ovim videom i žao nam je“, saopćio je nakon silnih kritika potpredsjednik marketinških komunikacija Applea, Tom Myhren.
Iako se sad već polako zaboravilo na tu reklamu, Samsung se nije mogao suzdržati te su se odlučili narugati Appleu. Objavili su odgovor u obliku videa pod nazivom „UnCrush“ i sloganom – „Nikad ne bismo uništili kreativnost“.
Reklama prikazuje mladu muzičarku s poluuništenom gitarom koja akorde ili note iščitava upravo pomoću Samsungovog tableta.
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024