Nakon neuspjelog video-sastanka koji je prije tri dana organizovao Nogometni savez BiH sa bh. premijerligašima, danas je u kući bh. fudbala održan sastanak s ciljem poboljšanja saradnje na polju marketinga i komunikacija.
"U ovom susretu sa predstavnicima klubova u prostorijama NSBiH u Sarajevu, služba marketinga i komunikacija predstavila je marketinško-sponzorski plan te objasnila na koji način treba da se realizuju odrednice iz sponzorskog ugovora koji je Savez potpisao sa kompanijom m:tel. NSBiH se iskreno zahvaljuje predstavnicima HŠK Zrinjski, NK Široki Brijeg, FK Leotar, FK Rudar Prijedor, HŠK Posušje, FK Borac, FK Radnik te FK Sloboda koji su danas došli na sastanak. Današnji izostanak predstavnika četiri kluba (FK Sarajevo, FK Velež, FK Tuzla City, FK Željezničar) je neshvatljiv sa aspekta značaja tema o kojima se razgovaralo. Očigledno da ovim klubovima ne znači puno ni to što su u protekloj sezoni iz nagradnog fonda dobili tri puta više sredstava nego prethodnih godina, što praktično Savez plaća troškove svim službenim licima te što će u ovoj takmičarskoj sezoni uvođenjem led reklama klubovi imati mogućnost da ostvare i dodatne prihode. Bez otvorene i kontinuirane komunikacije nema uspješnog prevazilaženja problema ni napretka bh fudbala, a sudeći po komentarima učesnika ovaj sastanak je bio pragmatičan i dobro pripremljen", saopćeno je iz NSBiH.
Klubovi su dobili jasne i potpune informacije o obavezama prema m:tel generalnom sponzoru te kako da se prati realizacija obaveza iz ovog sponzorskog ugovora.