Ostaviti automobil u servisnoj radionici može biti često težak zadatak. Jedan YouTuber sada nudi nekoliko savjeta o tome kako učinkovito komunicirati s ljudima u servisu, uključujući stvari koje treba izbjegavati reći i druge koje biste trebali spomenuti.
Ovi savjeti dolaze s The Car Care Nut, YouTube kanala kojeg vodi čovjek s opisom kanala koji kaže da se zove AMD i da je stručnjak za Toyotu. Čini se da vodi radionu TCCN Automotive u Illnoisu. Ako je sve to tačno, nema sumnje da je vidio sve moguće zahtjeve kupaca tokom vremena.
Stvari koje treba izbjegavati reći uključuju "trebam popravak" i "ne znam ništa o automobilima". Ove izjave obožavaju ljudi u lošim radionicama. Takve izjave ukazuju na nedostatak razumijevanja i osnovnog znanja. Prema AMD-u, sumnjive radionice mogle bi iskoristiti takvu situaciju da izvuku malo više novca iz vašeg novčanika s klasičnom rečenicom "je, gospodine dragi pa vama je otišlo to i to…"
Još jedna važna stvar koju treba izbjegavati je govoriti ljudima u radionici šta i kako da rade. Reći im da ste mehaničar (bilo koje razine vještine) i da želite da nešto određeno učine može dovesti do problema. Dobre radionice će same htjeti dijagnosticirati problem, a loše će jednostavno obaviti popravak kojeg ste tražile samo da bi digle ruke ako to ne riješi početni problem.
Na kraju, AMD nudi nekoliko savjeta za poboljšanje iskustva.
Prvo, budite iskreni, to povećava šanse da će oni riješiti problem kojeg imate. Izravnost se odnosi i na predmet pokrivenosti garancijom. Na kraju, provjerite koju vrstu dijelova ćete dobiti. Ako želite originalne dijelove koji će trajati jednako dugo kao i prvi, možda ćete ih morati zatražiti i posebno platiti.
U svakom slučaju ne upuštajte se u popravak ako ne dobijete barem okvirni trošak dijelova i rada te isto tako neka vas nazovu ako otkriju da treba bilo što dodatno raditi na automobilu od dogovorenog i koliko bi to koštalo…