španski autogigant

Seat još ne želi električni model. Planiraju ga tek iza 2030.

Seat u ponudi još uvijek nema električni model.

A tako će i ostati. Nimalo čudno s obzirom na aktualno stanje. Naime, na evropskom tržištu, koje bilježi pad i na kojem se brojni evropski proizvođači bore kako bi zadržali prodaju, Seat odlično kotira. S 310.000 prodanih primjeraka španski je proizvođač zabilježio rast od 7.5 posto.

Struja tek iza 2030. godine

I to usprkos činjenici da je primat preuzela nekadašnja podmarka Seata, atraktivna Cupra. Podsjetimo, Cupra u postavi ima i dva zanimljiva električna modela Born i Tavascan. Time je još čudnije što Seat nije dobio ni svoj prvi električni model.

Ako se, pak, pita prvog čovjeka Seata, stvari su sasvim logične. Wayne Griffiths samouvjereno kaže da je "Seat trenutačno na sasvim solidnoj poziciji" te ne želi narušiti sklad i prije spomenuti rast. Unatoč tome, Griffiths je priznao: "Kako bi Seat imao sigurnu budućnost, moramo imati električnu budućnost."

Da Cupra nije transformirana u zaseban brend, Seat bi mogao lansirati vlastitu verziju Volkswagena ID.3 s drugačijim oznakama. Umjesto toga, stigao je Cupra Born. U razgovoru za Autocar Griffiths je rekao da bi Seat mogao "razmotriti" model temeljen na VW ID.1 kao svoj prvi električni automobil, ali konačna odluka još nije donesena. To znači da španski brend službeno ne radi na električnom vozilu do 2030. godine.