Statusni simbol

Šef Ferrarija otkrio ko su njihovi kupci i koliko čekaju na isporuku

Ferrarijevi automobili predstavljaju simbol društvenog statusa. Kada govorimo o skupocjenim italijanskim sportskim automobilima, prvo nam na pamet padaju stariji muškarci i uspješni poslovni ljudi s podebljim bankovnim računima.

No u posljednje vrijeme, stvari se mijenjaju, a s njima i profil vlasnika vrhunskih automobila. Na scenu sada stupaju nasljednici, mladi ljudi koji imaju dovoljno novaca za uživanje u prvoklasnim jurilicama iz Maranella.

Izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna potvrdio je da se kupci Ferrarija mijenjaju, a prosječna dob njihovih kupaca pala je od prošle godine. Sada milenijci i generacija Z, oni ispod 40 godina, predstavljaju 40 posto kupaca italijanskih sportskih automobila, piše Fortune.

"40 posto novih klijenata mlađe je od 40 godina”, rekao je Vigna i dodao da je to porast u odnosu na godinu ranije kada je taj postotak iznosio 30 posto. “Ne znam za druge marke, ali za nas je ovo veliko postignuće koje je napravio naš tim”, kaže Vigna.

Proizvođač sa sjedištem u Maranellu poznat po tome što čvrsto drži kontrolu nad proizvodnjom svojih automobila, nastojeći održati obećanje marke o ekskluzivnosti. Direktor marke rekao je da je do prošle godine, gotovo tri četvrtine svih Ferrarija prodano postojećim kupcima.

"Javlja nam se veliki broj potencijalnih kupaca koji potiču firmu da ubrza proizvodnju. No, naša pravila su jasna, mislim da je vrijeme čekanja na isporuku od više od dvije godine sastavni dio onoga što možemo opisati kao ‘vrlo ugodno‘ iskustvo", zaključio je Vigna.