Šef kompanije Ford, Jim Farley, imao je nekoliko bombastičnih izjava tokom nedavnog intervjua.
Farley je, govoreći za Car Magazine, najavio dolazak Ford Explorera u Evropu, i tom prilikom govorio o budućnosti brenda.
"Izlazimo iz biznisa dosadnih automobila, i pristupamo poslu sa legendarnim automobilima", rekao je Farley za ovaj list.
Farley je, zapravo, mislio na to što je Ford izmijenio dio svoje ponude kako bi se posvetio malom broju najprofitabilnijih modela.
Tako će se Ford riješiti modela Focus, a nedavno su prestali i sa proizvodnjom modela Fiesta, Flex, C-Max za regularne i hibridne modele, kao i sa proizvodnjom Taurusa.
Svi ovi modeli imali su nešto zajedničko: bili su jeftiniji dio Fordove ponude, ali su istovremeno bili i prilično skupi za segment u koji spadaju. Izgleda da će, kao što je ranije već činio, Ford i sada pokušati da priđe bogatijim kupcima.
"Možemo Mustangom da se takmičimo protiv Porschea - to je najprodavaniji sportski kupe na svijetu. Uložit ćemo u taj brend i biti sve jači", rekao je on.
Kao primjer pravca u kom bi trebalo da se razvijaju Ford putnički automobili, Farley je naveo Raptor - ovaj model je 2010. predstavljen kao premium verzija F-150, a sada je put kojim bi Ford trebalo da se razvija u budućnosti, kako je rekao šef ove marke.