Šef Instagrama Adam Mosseri upozorio je korisnike na Threadsu da ne vjeruju slikama koje vide na Internetu jer AI sve češće stvara sadržaj koji se lako može zamijeniti za stvarnost. Upravo je iz tog razloga istaknuo i važnost kritičkog razmišljanja te provjere izvora, napomenuvši da društvene mreže moraju pomoći korisnicima u tom procesu.
"Naša je uloga, kao internetskih platformi, označavati sadržaj koji je generiran pomoću AI-a koliko god to možemo. Ipak, određeni sadržaj će proći bez tih oznaka. Zbog toga platforme moraju također pružiti kontekst o tome ko dijeli sadržaj kako bi korisnici mogli odlučiti koliko će mu vjerovati“, tvrdi Mosseri.
Meta, firma koja stoji iza Instagrama, u ovom trenutku ne nudi mnogo alata koji bi omogućili dodatni kontekst poput onog o kojem Mosseri govori. Međutim, firma je nedavno najavila značajne promjene u svojim pravilima o sadržaju, zahvaljujući kojima bi korisnici trebali lakše prepoznati sadržaj generiran umjetnom inteligencijom.