Njemačkom Volkswagenu više nije konkurent Toyota i slični tradicionalni proizvođači automobila, već su to tehnološke kompanije sa neograničenim resursima. Ovakav komentar prvog čoveka VW jasno pokazuje smer u kom se kreće automobilska industrija.
Svjedoci smo nevjerovatnih promijena na automobilskom tržištu gdje je tokom prošlih 10 godina započela radikalna transformacija koja sve većom brzinom nastavlja dalje.
Ono što je prije samo deceniju bilo nezamislivo danas je realnost, a to je da, recimo u SAD (u dijelu Feniksa) možete mobilnim telefonom da naručite taksi, a po vas će doći automobil bez vozača, kojim upravlja kompjuter i to tako dobro da, ako ne pogledate u prazno prednje sedište, nećete ni biti svjesni da vozača nema.
Još jedna stvar koja je bila nezamisliva prije 10 godina je da će ubjedljivo najvrijednija automobilska kompanija biti ona koja proizvodi isključivo električna vozila.
Najbolji komentar o budućnost tržišta i onome ko će na njemu opstati dao je prvi čovjek Volkswagen grupe, Herbert Diess.
On je, na pitanje o glasinama vezanim za automobil koji navodno priprema Apple, rekao kako Volkswagenu najveću prijetnju i izazov više ne predstavljaju tradicionalni proizvođači automobila poput Toyote, već tehnološki giganti sa praktično neograničenim izvorom resursa.
"Radujemo se novoj konkurenciji koja će sigurno ubrzati promjene u našoj industriji i donijeti neke nove vještine”, rekao je Diess.
On je prepoznao smijer kojim se kreće tržište pa se, naravno dijelom i zbog Dizelgatea, odlučio na donošenje dugoročnog strateškog plana koji je prvenstveno usmjeren na elektrifikaciju.
Njemački automobilski gigant namjerava da tokom sljedećih godina uloži destine milijardi eura u elektrifikaciju, a svoje prve tržišne adute već su predstavili – model ID.3, za koji kažu da je treći najvažniji automobil u njihovoj historiji poslije Bube i Golfa, kao i ID.4, atraktivni SUV koji je privukao veliku pažnju javnosti.