Šest mjeseci prije završetka radova pojavio se problem oko završnog financijskog računaRadovi na Pelješkom mostu i pristupnoj cesti na Pelješcu napreduju prema planu, a promet bi trebao krenuti u ožujku sljedeće godine. Tada bi trebao biti završen čvor Brijesta.
Međutim šest mjeseci prije završetka radova pojavio se problem oko završnog financijskog računa.
Izvođači radova usmenim su putem investitoru Hrvatskim cestama najavili zahtjeve za isplatu dodatnih troškova.
Dodatne financijske zahtjeve zasad su najavili kineska kompanija CRBC i austrijski Strabag. Grčki Avax još se nije oglasio, ali se i od njega očekuju potraživanja dodatnih financijskih sredstava. Dodatni financijski zahtjevi već su se popeli na oko 500 miliona kuna. Međutim, tačni iznosi bit će poznati kad stignu službeni pismeni zahtjevi, doznaje Jutarnji list.
Naime, predstavnici kineske kompanije CRBC koji se nalaze na gradilištu mosta i hrvatski konsultanti koji rade za njih napravili su preliminarni izračun dodatnih troškova. Izračunali su kako bi im Hrvatske ceste kao investitor trebale platiti dodatnih oko 450 miliona kuna, što je više od 20 posto od ukupne vrijednosti ugovora. Između ostalog, uračunato je povećanje cijena čelika, utjecaj pandemije, povećanje cijena radne snage, ali i veće cijene avionskih karata za kineske radnike koji se vraćaju kući.Kineskoj kompaniji zbog pandemije već je odobreno produženje roka završetka radova za šest mjeseci, pa se dodatni financijski zahtjevi zbog pandemije smatraju neosnovanim. Ovaj iznos u Hrvatskim cestama i Ministarstvu prometa izazvao je pravu konsternaciju i ljutnju jer se smatra da je izračun prenapuhan i neopravdan, a izračun još nije odobren ni u sjedištu CRBC-a u Zagrebu.
U Hrvatskim cestama jedino su spremni razgovarati o nadoknadi povećanja troškova nastalih uslijed drastičnog povećanja cijena čelika. A sve ostalo se smatra neosnovanim.