Automobili su sve teži i nisu za to zaslužna samo električna vozila. U razmatranje treba uzeti i ogromne SUV-ove, velike limuzine opremljene hibridnim i plug-in hibridnim sistemima. Texas A&M Transportation Institute simulirao je u testu sudar Tesla Modela 3 i klasične zaštitne ograde, kakva se koristi u toj američkoj saveznoj državi.
Električno vozilo je programirano za dijagonalni udar u ogradu pri brzini od 100 km/h u sistem zaštitne ograde. Naravno, Model 3 je probio zaštitnu ogradu, što je jasan signal da se nešto mora promijeniti. U normalnim okolnostima, ova vrsta zaštitne ograde trebala bi natjerati automobil da se “prilijepi” uz nju i usporiti ga. Dakle, ovaj standard ograda ne može se nositi s vozilom koje ima masu od oko 1.900 kg.
Dobra vijest je da su se svi zračni jastuci u Tesli brzo aktivirali, a prednji dio vozila se raspao. Vozilo je apsorbiralo energiju udarca i vjerovatnost povređivanja putnika maksimalno je smanjena.