Diskonti, supermarketi, benzinske pumpe, prodavaonice željezarije: mnoge trgovine sada imaju korisničke kartice koje vam obećavaju pogodnosti. Za većinu korisnika glavna stvar je uštedjeti novac. Firme vas mame popustima ili bodovnim sistemima koji vam omogućuju uštedu novca.
Ako imate više korisničkih kartica, aplikacija Stocard bi se mogla isplatiti. Spremite sve svoje kartice vjernosti u jednu besplatnu aplikaciju. Tako ih imate izravno na svom mobitelu.
Međutim, kako izvještava centar za potrošače, financijske su nagrade ponekad prilično slabe a ponekad vam može biti i skuplje.
Kartice vjernosti mogu rezultirati većim troškovima
Bodovni sistemi za korisničke kartice nude vam mogućnost otključavanja gotovinskih ili negotovinskih nagrada. Ponekad postoje rokovi u kojima se bodovi mogu iskoristiti. To ograničenje može dovesti do toga da kupci idu u kupovinu iako im ništa ne treba – samo da skupljeni bodovi ne isteknu.
U slučaju nenovčanih nagrada, stvarna vrijednost često nije baš jasna. Preporučene maloprodajne cijene (RRP) dobavljača obično su znatno više od stvarne vrijednosti robe.
Također se može dogoditi da više ne uspoređujete cijene zbog sniženih proizvoda koji su dostupni samo kupcima s korisničkom karticom ili povezanom aplikacijom. Može se dogoditi da je ponuda s karticom vjernosti ipak viša od normalne cijene u drugoj trgovini.
Centar za savjetovanje potrošača napominje: “Kod pružatelja usluga sa sistemom vjernosti kupaca uvijek plaćate malo više novca nego što je potrebno. Jer naravno, kupci koji ne koriste kartice za korisnike moraju pomoći u financiranju popusta koje odobravaju vlasnici kartica.”
To znači da biste mogli potrošiti više novca nego što biste željeli. Učinak štednje „ispari“. Naravno, to ne vrijedi svugdje – a ako ipak uvijek kupujete u određenim trgovinama, popusti se mogu isplatiti tokom godine dana, piše Fenix magazin