Sukladno najavama Škoda je skinula veo s druge generacije svog još uvijek najprestižnijeg modela. Kodiaq je stigao s osvježenim dizajnom, postavljen na unaprijeđenu MQB arhitekturu te dostupan u brojnim izvedbama.
Prepoznatljiv izgled prve generacije je i dalje tu, ali sada uz nekoliko modernih detalja poput svjetala u LED Matrix tehnologiji ili pak novom dizajnu LED svjetala straga. Silueta je u načelu ostala ista, a u Škodi će je osvježiti novim bojama i dizajnom naplataka.
Novi Kodiaq je osjetno duži (+61 mm) od prethodnika. Razvukao se na 4758 mm, uz razmak između osovina od 2791 mm. Širok je 1864 i visok 1657 mm, odnosno radi se i dalje o pravom ''komadu'' auta.
Možda najveći adut Kodiaqa je bila prostranost, a tako će i ostati.
Model je dodatno povećao razliku u odnosu na konkurenciju, pa je tako prtljažnik zamjetnih 75 litara veći, odnosno broji čak 910 litara u konfiguraciji s pet sjedala. Da, dostupna je i verzija sa sedam sjedala (prtljažnik 345 l), što otvara neke nove mogućnosti korištenja.
Digitalni kokpit se podrazumijeva, a Škoda ga je već prije otkrila. Sada ćemo tek naglasiti kako virtualni kokpit mjeri 10 inča, središnji zaslon 13 inča, a ispod potonjeg se nalaze Smart Dials kontrole sa svojim minijaturnim ekranima.
Najveća novost u domeni motora je plug-in opcija. Tzv. iV opcija nudi 100 km električnog dosega s baterijom od 25.7 kWh, a raspolaže s 204 KS (1.5 TSI). Od klasike spomenimo 1.5 TSI benzinac kao blagi hibrid (150 KS) te jači 2.0 TSI benzinac s 204 KS. U prodaju dolaze i TDI opcije s 2.0 motorom i dvije verzije snage, sa 150 i 193 KS.
Svi motori se nude isključivo s DSG mjenjačem, a snažnije opcije dostupne su s pogonom na sve kotače. Prodaja kreće početkom iduće godine. I tu ćemo stati da ne kvarimo priču o cijenama. Ostavit ćemo tek malo prostora nadanjima potaknutim glasinama kako će Škoda cijene tek minimalno korigirati.