Jučer je u Sarajevu u Domu mladih održan prvi Social Media Summit, koji je na jednom mjestu okupio najuspješnije domaće i regionalne stručnjake novih medija koji su kroz predavanja podijelili svoja praktična iskustva i znanja u stvaranju contenta i ispravnog načina vođenja profila na društvenim mrežama.
„Konferencije poput Social Media Summit su izuzetno važne, kako za kreatore sadržaja, tako i za kompanije. Živimo u otuđenom svijetu, gdje imamo sve manje kontakata, a to znači manje razgovora i razmjena ideja. Sadržaj koji plasiramo oduvijek je od velike važnosti, a tako će biti i u budućnosti. Mi danas ne znamo kakve ćemo društvene mreže imati za 15-20 godina (a vjerovatno ni za pet), niti da li će ove koje imamo postojati. Svakako, ono što će biti neophodno je sadržaj. Za kreaciju dobrog sadržaja je potrebna velika priprema, ali i iskustvo. Izuzetno sam zadovoljan kako je publika reagovala i učestvovala u mojoj prezentaciji. Radujem se svakom pozivu Altermedije, i sa zadovoljstvom dolazim u Sarajevo da vidim divne, nasmijane ljude“, izjavio je Uroš Bogdanović, radijski i podcast ekspert (konsultant), govornik na prvom Social Media Summitu.
Summitu su prisustvovali i predstavnici vodećih kompanija i brendova iz BiH, te agencije i najjači influenceri domaće i regionalne scene.
U danu prepunom edukacije, inspiracije, prezentovanja novih trendova i digitalnih transformacija, kojima smo svjedoci svakodnevno, uživalo je više od 300 učesnika. Svjesni da komunikacija putem digitalnih kanala predstavlja posao broj jedan u 21. stoljeću, svi učesnici su izrazili zadovoljstvo zbog postojanja jednog ovakvog događaja u glavnom gradu BiH.
“Ovakvi eventi mnogo doprinose uvezivanju ljudi koji se bave ovim poslom, pomažu razvijanju biznisa. S obzirom na to da sam fotografkinja, ali i influencerica, bilo mi je drago čuti sve ove izvrsne prezentacije i naučiti neke nove trikove za ispravan rad na socijalnim mrežama, jer je edukcija na svim poljima od izuzetnog značaja za našu zajednicu”, izjavila je Maja Topčagić.
Organizatori Summita za iduću godinu najavili su još veću konferenciju, sa željom da ona postane centralni regionalni događaj ovog tipa.
“Ideja za ovakav Summit postoji već duže vrijeme, ali zbog poznate situacije u proteklom periodu, organizacija je morala sačekati neko vrijeme. Mi smo ponosni, što smo uspjeli okupiti ovako jaku i važnu zajednicu, kako iz BiH tako iz regiona, na jednom mjestu”, izjavila je Samira Muratović, generalna direktorica marketinške agencije Altermedia, koja je ujedno i organizator ovog događaja.
Važnost interneta je dostigla zapanjujuću razinu i ona je višestruka i raznolika. Da bi se danas direktno komuniciralo sa prijateljima, potrošačima, klijentima, najvažnija je kvalitetna i brza internet podrška, s toga ne čudi da je generalni pokrovitelj prvog Social Media Summita upravo kompanija Telemach BH, koja na našem tržištu pruža najbržu i najbolju internet uslugu.
„Socijalni mediji postaju sve značajniji faktor kako u komunikaciji, tako i u oblikovanju života i životnih navika. Ono što često zaboravimo jeste da socijalne mreže ne bi postojale da nema interneta. Telemach BH, kao dobavljač najbržeg interneta u Bosni i Hercegovini, svojim djelovanjem nastoji omogućiti što jednostavnije i brže korištenje interneta i društvenih mreža, ali i podržati događaje koji ukazuju na značaj ovih mreža“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor kompanije Telemach BH.
U sklopu prvog Social Media Summita dodijeljena su i priznanja za najbolje digitalne kampanje realizirane u protekloj godini. Nagrađeni su kvalitetni projekti koji su izašli iz granica uobičajenog, inspirisali i proizveli najefektniju komunikaciju prema ciljanim grupama.
Dobitnici Digital Cup awards za 2022. godinu su:
TELEMACH u kategoriji najbolja inovacija u sektoru telekomunikacija;
INSTA GRAND kafa u kategoriji najbolja Instagram kampanja;
AVON u kategoriji najbolja digitalna edukativna kampanja;
ALMA RAS u kategoriji najbolja kolaboracija brenda i influensera;
HRVATSKA POŠTA MOSTAR u kategoriji najbolja digitalna integrisana kampanja;
GRAND KAFA u kategoriji najbolja influenser marketing kampanja;
LEDO u kategoriji najbolja digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda;
dm drogerie markt BiH u kategoriji najbolja eco digitalna kampanja;
SPARKASSE BANK u kategoriji najbolji sadržaj na LinkedIn profilu;
GRAWE OSIGURANJE SARAJEVO u kategoriji najbolja digitalna PR kampanja;
TARČIN FOREST RESORT & SPA u kategoriji najbolja digitalnu kampanja za promociju sporta, turizma i kulture;
MOZZART u kategoriji najbolja content marketing kampanja;
FASHION & FRIENDS u kategoriji najbolja fashion digitalna kampanja;
NLB BANKA u kategoriji najbolja Facebook kampanja;
McCANN u kategoriji najbolja društveno odgovorna digitalna kampanja;
PORSCHE u kategoriji najbolja inovacija u sektoru autoindustrije;
GALENIKA u kategoriji najbolja digitalna kampanja za rebranding godine;
ESSENCE u kategoriji najbolja beauty digitalna kampanja;
GLOVO u kategoriji najbolja YouTube kampanja;
INKUBATOR u kategoriji najbolji Podcast;
MLINAR BiH u kategoriji najbolja TikTok kampanja .
Kruna događaja i cjelodnevnog druženja, bio je after party LET’S GET SOCIAL BROWN SUGAR RNB by Red Bull.
Ovaj projekat podržali su:
Generalni pokrovitelj: Telemach
Srebreni sponzori: Insta Grand, Gema, MI 99, Vispak Tako lako, LG, Techno Shop, Vispak sad pa sad, Essence, Catrice Cosmetics;
Prijatelji projekta: Hotel Budva, Nutrino, Nutrino Lab, Tuc, Hercegovina Produkt, Funkcionalno piće - Hidra Up, Ožujsko, Alma Ras, Izotonično piće - Hidra Iso, Staropramen, Connect Arena, Red Bull, La Piel, Poli, Asbis, Mak Zara, Vitinka.
Medijski partneri: Instore Magazin, Ladies In, portal radiosarajevo.ba, nova oprema, Oslobođenje, O kanal, FBL, Azra magazin, Total Media, Dnevni avaz, bonjour.ba, Pink BH, RSG radio, Nova BH, Faktor, Max Media, Visit BH, Dnevni list, Radio-televizija USK, Raport, Hayat.