Britanski Mars iz svog pakiranja s božićnim miksom izbacuje popularnu čokoladicu Bounty, piše BBC.
Istraživanjem tržišta u Velikoj Britaniji došli su do rezultata da 40 posto ljudi mrzi čokoladice punjene kokosom.
Istraživanje su pokrenuli nakon prošlogodišnje akcije u Velikoj Britaniji nakon što su, potaknuti podacima koje su već imali, kupcima pakiranja s miješanim slatkišima poručili da mogu vratiti Bounty čokoladice ako ih ne vole.
Hrpa tih čokoladica im se vratila, a samo 18 posto kupaca reklo je da ih voli i većina tih kupaca je starija od 55 godina.
Prestat će ih proizvoditi?
Mars sada treba odlučiti hoće li nastaviti proizvoditi Bounty u Velikoj Britaniji. U Americi se ne prodaje već neko vrijeme, a trgovački lanac Tesco pustit će probnu seriju božićnih pakiranja čokoladica pod nazivom No Bounty.
Limitirano izdanje božićnih miješanih čokoladica sadržavat će Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy i Maltesers.
"Prošle godine kupcima smo dali priliku da vrate svoje neželjene Bounty čokoladice. Sada ih, nakon reakcija javnosti, pokušavamo potpuno izbaciti", rekla je menadžerica tvrtke Emily Owen.
Historija čokoladice Bounty
Čokoladica je nastala tako što je Mars kopirao Mounds i Almond Joy bar čokoladice koje je već bio proizvodio njegov rival Hershey. Obje te čokoladice izmislio je konditor Vincent Nitido iz Connecticuta još 1920. godine. Njegovu manufakturu kupila je američka firma Peter Paul Candy Manufacturing.
Krajem 80-ih Bounty čokolade prodavale su se u cijeloj Americi, ali samo dvije godine. Hershey je 1988. kupio kompaniju Peter Paul, a s njom i Almond Joy i Mounds. Budući da su te čokoladice već bile omiljene među američkim kupcima, Mars nije mogao konkurirati i povukao je Bounty iz distribucije.
On je puno bolje prolazio u Evropi te je kompanija 2003. godine pokušala zaštititi njegov oblik unutar Evropske unije, ali Evropski sud je rekao da zaobljeni krajevi i tri strelice nisu dovoljni razlikovni elementi. Istraživanje je pokazalo da samo u šest od 15 zemalja EU kupci prepoznaju Bounty po obliku.
Mars je pokušao oživjeti prodaju uvođenjem novih okusa. Godine 2006. uveli su punjenje od višnje, a kasnije i mango i ananas.